خالق کاردانو به دنبال سفینه فضایی

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، بسیاری از سازندگان و توسعه‌دهندگان کریپتو به منظور جلب توجه مخاطبان اقدام به انجام فعالیت‌های جالبی می‌کنند. چرا که حواشی در بازار رمزارز نقش کلیدی در چشم‌انداز و آینده ارزها ایفا می‌کند. بسیاری از توکن‌ها تنها با وجود توجه کاربران، موفق به کسب جایگاه‌های ویژه شده‌اند. اکنون خالق ارز محبوب کاردانو نیز به همین منظور اقدام به سرمایه‌گذاری و تحقیق در مورد موجودات فرازمینی کرده است.

منشا تحقیقات فرازمینی کاردانو چیست؟

در سال ۲۰۱۴ جسمی از فضا به زمین برخورد کرد. وزارت دفاع ایالات متحده نیز صحت این خبر را به فاصله ۵ سال در سال ۲۰۱۹ تایید کرد. وزارت دفاع همچنین اعلام نمود که تحقیقات بر روی این شی توسط گروهی در دانشگاه هاروارد موسوم به پروژه گالیله انجام می‌شود. در پی این اتفاقات به تازگی چارلز هاسکینسون، موسس کاردانو در توییتر خود، سرمایه‌گذاری بر روی پروژه گالیله را اعلام کرد.

سرمایه‌گذاری بنیان‌گذار کاردانو بر روی گالیله

آقای هاسکینسون در مارس ۲۰۲۳ اقدام به سرمایه گذاری روی پروژه گالیله به مبلغ ۱.۵ میلیون دلار کرد. همچنین در تاریخ ۱۶ ژوئن، هاسکینسون حضور خود را به همراه محققان در سواحل پاپوا در توییتر به اشتراک گذاشت. وی در توییت خود افزود که موارد زیادی برای تحقیقات وجود دارد و در حال حاضر در ابتدای مسیر قرار داریم. او همچنین در تاریخ ۱۶ ژوئن از کشف سیمی به جنس منگز و پلاتینیوم خبر داد که از نمونه‌های موجود در بازار متفاوت است.

دانشمندان محقق در پروژه گالیله باوری قوی به وجود حیات فرازمینی دارند و معتقدند که شی واردشده به زمین قطعه‌ای از وسیله پرنده ناشناس است.

سرمایه‌گذاری کاردانو بر روی پروژه های بیشتر

نام چارلز هاسکینسون همواره به دلیل سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های نامتعارف بر سر زبا‌ن‌ها است. نمونه‌ای دیگر از این فعالیت‌های جاه‌طلبانه، سرمایه‌گذاری روی احیای گونه‌ای از ماموت منقرض شده است.

کاردانو در چه وضعیتی به سرمی‌برد؟

همزمان با پروژه‌های جسورانه این شرکت، رمزارز بومی آن موسوم به ADA در هفته‌های اخیر دچار کاهش قیمت شده‌ است. گفتنی است، از اول ماه ژوئن سال جاری قیمت ADA از 0.37 دلار به حدود 0.26 دلار کاهش یافته است. حرکت نزولی این ارز را می‌توان ناشی از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دانست. این چالش بزرگ، منجر به نگرانی سرمایه‌گذاران و در نتیجه فروش دارایی‌هایشان شد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.