دردسر ون‌ها برای سرویس مدارس

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به جایگزینی ون برای سرویس مدارس اظهار کرد: در سطح شهر تهران  آنقدر ون نداریم که بتوانیم آن‌ها را جایگزین تاکسی و… جهت سرویس مدارس کنیم، همان تعدادی هم که وجود دارد برای مکان‌هایی است که جمعیت و قابلیت رفت و آمد در آنجا کمتر است.

وی ادامه داد: البته موضوع انتخاب ون یا تاکسی برای دانش آموزان به انتخاب مدارس است زیرا در برخی مسیرها تعداد دانش آموزان تنها ۴ نفر است و طبیعتا نمی‌توان برای آن‌ها ون اختصاص داد و اختیارات با آنهاست.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که ۵۵۰ اتوبوسی که شهردار تهران وعده داد در ماه مهر وارد ناوگان کند، به کجا رسید، گفت: این وعده را یکی از شرکت‌های خودروسازی به مدیریت شهری داده اما هنوز ۳۰۰ دستگاه آن عملیاتی نشده است.

آقامیری بیان کرد: تصمیمات دیگری هم داریم که بتوانیم تعداد مشخصی اتوبوس برای تهران فراهم کنیم.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.