رمزارزها ابزاری برای تبادل کالاها خواهند شد؟


به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، الکساندر براژینکوف، رییس انجمن بلاکچین روسیه اظهار کرد: در حقیقت در روسیه صرافی‌هایی وجود دارد. خیلی از صرافی‌هایی که در دنیا وجود دارد، تمایل دارند با جمعیت زیاد روسیه کار کنند. وقتی قانون مد نظر وضع شود، صرافی‌های ما ایجاد خواهند شد و ما می‌توانیم بدون آمریکا مسائل مربوط به صرافی‌های خود را حل کنیم و با کشورهای دوستی که داریم تبادل کنیم.

همه تمایل دارند در روسیه این حوزه سریعتر قانونی شود و روبل در این صرافی‌ها به کار گرفته خواهد شد. همچنین رمزارزهایی هستند که بین بیزنس من‌ها برای خرید و فروش استفاده می‌شود و امیدواریم در ایران و روسیه زمینه برای تبادل ایجاد شود.

دنیا در حال تغییر است. دولت‌های غربی اقدامات عجیبی درباره روسیه لحاظ کردند که ما می‌توانیم در این زمینه باهم همکاری کنیم. من فکر میکنم در این زمینه ما می‌توانیم پیشرفت‌های زیادی انجام دهیم و نباید تلاش‌های خود را در پیشرفت در این حوزه متوقف کنیم.

ما می‌توانیم از رمزارزها برای تبادل کالا بین کشورهای مختلف استفاده کنیم. اگر رمزارزها را قانونی کنیم می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.