سقف برداشت پول از خودپردازها افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، بانک مرکزی همزمان با فرارسیدن ایام اربعین مجوز افزایش برداشت روزانه از خودپردازها را صادر کرد.

براساس اطلاعیه‌ای که تعدادی از بانک‌های دولتی و خصوصی منتشر کرده اند، با مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها در ایام اربعین ۵۰۰ هزار تومان شد.

افزایش سقف برداشت فقط در چند شهر

براساس توضیحات تکمیلی قمری وفا سخنگوی بانک مرکزی، افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک‌ها، مربوط به سه استان و نقاط مرزی است.

قمری‌وفا اعلام کرد:‌ در راستای خدمت رسانی به زائران محترم اربعین، بانک مرکزی مصوب کرد تا سقف برداشت روزانه وجه نقد در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان و همچنین نقاط مرزی چذابه، شلمچه، مهران و خسروی  تا مبلغ ۵ میلیون ریال به صورت درون بانکی افزایش یابد.

در اطلاعیه بانک سپه آمده است: امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز سپه تا سقف ۵ میلیون ریال در هر شبانه روز، از تاریخ هشتم شهریور ماه لغایت پنجم مهرماه امسال، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت‌های عابر بانک سپه (درون بانکی) فراهم شده است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.