سیر تکامل اکوسیستم‌های مالی در جهان و تاثیر آن بر ایران

به گزارش گروه تحقیق و توسعه اقتصاد جوان نیوز ؛ در سال‌های اخیر، با ظهور کریپتوکارنسی‌ها و بازارهای مالی جدید، تحولی فراگیر در اکوسیستم مالی جهان اتفاق افتاده است. این تغییرات بر تمام دنیا تأثیرگذار بوده‌اند، اما برخی کشورها مثل ایران که با تحریم‌های ظالمانه مواجه شده‌اند، این تغییرات بسیار مهم و بحرانی‌تر به نظر می‌رسند.
اما چطور می‌توان از این فناوری‌ها به نحوی استفاده کرد که بتوان بدون دخالت و نظارت قدرت‌های غربی، باز هم درهای جهانی را برای مردم ایران باز کرد؟
بیگ وستا، یک پلتفرم مالی با امکاناتی بی‌نظیر است که می‌تواند این امر را به حقیقت تبدیل کند. این پلتفرم به صورت یک اکوسیستم با کارکرد هوشمند طراحی شده است و توانایی تأمین تمام امکانات مالی را برای همه مشارکت‌کنندگانش در سراسر دنیا و در کل بازارهای مالی مخصوصاً کریپتوکارنسی دارد.
از جمله ویژگی‌های بیگ وستا، می‌توان به موتور آربیتاژ اشاره کرد که با کنترل ریسک، درآمد زایی خوبی برای مردم، به خصوص در شرایط اقتصادی مقاومتی داشته باشد. همچنین، نقطه اتصال بیگ وستا از طریق کارت‌های بانکی ویزا و مستر و تمام ارزهای فیزیکی رایج دنیا، از جمله ارز دلار، یورو و… با خود رمزارزها، می‌تواند انقلابی در این عرصه معنی گردد.
از طریق بیگ وستا، می‌توان به راحتی و بدون تشریفات دست و پا گیر بانکی، در کمتر از چند لحظه کارت بانکی جهانی خود را شارژ کرد و به بازار جهانی متصل شد. این کارت‌ها، چون ذاتاً از دل رمزارزها هستند، می‌توانند در کمتر از چند دقیقه برای متقاضی بدون مدارک پیچیده‌ای، صادر گردند و حتی از طریق موبایل و یا آنلاین مورد استفاده قرار گیرند.
این تحولات در اکوسیستم مالی جهان، با ارائه فناوری‌های پیشرفته، به دنیایی جدید از پول و مالی‌های دیجیتال پیوسته است. امروزه، پول به شکلی قابل تبادل با هر کسی در هر نقطه جهان شده است و بیگ وستا این تبادلات را بسیار راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر کرده است.
با توجه به تحولات اخیر در اکوسیستم مالی جهان، ایران نیز می‌تواند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، از جمله بیگ وستا، به ارتباط اقتصادی و مالی با سایر کشورها پیوسته و به بالاترین سطح توسعه‌ی اقتصادی دست یابد.
در نهایت، بیگ وستا [bigvesta.com] و دیگر فناوری‌های پیشرفته، می‌توانند به عنوان نقطه تحولی برای سیر تکامل اکوسیستممالی در جهان و تاثیر آن بر ایران باشند. با این فناوری‌های پیشرفته، مردم ایران و سایر کشورها می‌توانند به عنوان بازیگران اصلی در این بازی، به توسعه‌ی اقتصادی و افزایش سطح رفاه اجتماعی دست یابند.
لذا، با تکیه بر فناوری‌های نوین مالی و اکوسیستم‌های هوشمند، می‌توان ارتباطات اقتصادی و مالی را بین مردم در سرتاسر جهان حفظ کرده و در واقع، بازیگر این بازی خود مردم باشند که در ذات اصلی رمزارزها نهفته است.
به همین دلیل، نیاز به پیشرفت فناوری‌های مالی و اکوسیستم‌های هوشمند برای توسعه‌ی اقتصادی جهانی و حفظ ارتباطات مالی و اقتصادی بین کشورها، همواره به دنبال خواهد بود و بیگ وستا یکی از نمونه‌هایی است که به طور خاص در این زمینه به کمک مردم و کشورهای جهان خواهد آمد

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.