طرح ملی تئاتر درسی در همه مدارس ابتدایی کشور اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد چوان نیوز :عباس مهاجر در حاشیه مراسم پایانی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور که در سالن دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان میناب برگزار شد، اظهار کرد: رساندن تئاتر درسی به تمام مدارس ابتدایی و کلاس های درس کشور از اهدافی که با جدیت دنبال می شود و گام بعدی بین المللی کردن این طرح ملی است.

وی ابراز کرد: بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی رسید که ۲۵ اثر به مرحله نهایی کشوری رسید و شاهد نمایش این آثار از ۲۴ اتا ۲۶ بهمن ماه سالجاری بودیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: در دهم اسفندماه سالجاری نیز در بیش از ۲۲۰ شهر کشور، کاروان شادمانه برگزارمی شود و در روز تئاتر نیز برای تئاتر درسی، برنامه ویژه ای دیده شده است.

گفتنی است با رای هیات داوران دومین جشنواره ملی تئاتر درسی، دانش آموزان استان البرز با اثر “سرزمین اعدا ” توانست تندیس برتر جشنواره را کسب کند و رتبه دوم و سوم آن نیز به هرمزگان تعلق گرفت. براساس این گزارش بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب ارسال شد که در نهایت ۲۵ اثر به مرحله نهائی جشنواره راه پیدا کردند

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.