علیرضا موسوی مدیرعامل جدید ایران کیش شد

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک تجارت با اشاره به اینکه مراسم تودیع و معارفه دو بعد نگاه به گذشته و آینده را در خود دارد گفت: شرکت کارت اعتباری ایران کیش از جایگاه بزرگی در عرصه صنعت پرداخت و همینطور نزد بانک تجارت برخوردار است. نقش پررنگ جناب طبری در مسیر کنونی پیشرفت غیر قابل انکار است، ایشان بسیار دراین مسیر زحمت کشیده اند. خیلی از کارهای خوبی که در شرکت انجام شده، مدیون تلاش های ایشان است و در مدتی که با هم کار کردیم دلسوزی و روحیه بالای کاری ایشان را از نزدیک شاهد بودم. قطعا از این به بعد نیز مسیر پیشرفت با حضور جناب موسوی طی خواهد شد. در مسیری که در هلدینگ داشتیم نگاهمان همواره به توسعه مستمر بوده است. آقای طبری عضو این خانواده است و ازاینجا به بعد جناب موسوی نیز وظیفه هدایت این شرکت را برعهده خواهند داشت.

فرجود ضمن بیان سوابق مدیرعامل جدید اظهار کرد: جناب موسوی صنعت پرداخت را به خوبی میشناسند و مطمئن هستم که ایشان می تواند امانتدار خوبی بوده و شرکت را در راه درست هدایت کند .

علیرضا موسوی مدیرعامل ایران کیش نیز اظهار کرد: خیلی خوشبختم که در مجموعه ایران کیش حضور دارم انشاله با کمک و همدلی و برنامه ریزی که در آینده انجام میدهیم نیازهای مربوط به صنعت پرداخت را در چارچوب تعامل با سهامداران اصلی پاسخ دهیم .

پیمان منعم طبری نیز در این نشست گفت: تمام تلاشم را کردم تا ایران کیش مسیر درستی را طی کند و امیدوارم از این به بعد پیشرفت های بزرگتری از ایران کیش ببینم. قطعا باعث خوشحالی من خواهد بود تا شاهد پیشرفت های مجموعه ای باشم که سال ها در آن کار کردم .

بهزاد درگاهی رئیس هیئت مدیره این شرکت هم ضمن تبریک به موسوی به عنوان مدیرعامل جدید ایران کیش گفت: درمدت اخیر فرصت های زیادی ایجاد شده است، امیدواریم از زحمات مهندس طبری چه در حوزه ایران کیش و چه در مجموعه بانک تجارت استفاده کنیم و از دیگر سو حضور پرقدرت و موفق جناب موسوی را در مجموعه داشته باشیم.  یقینا اعضای هیئت مدیره و معاونین از همین امروز کارشان را با قوت با مدیر عامل جدید ادامه خواهند داد و  تدبیر و اتحاد و همدلی را برای  تعالی شرکت خواهند داشت.

گفتنی است علیرضا موسوی پیش از این معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک، عضو هیات مدیره  شرکت تراکنش همراه ایمن، نایب رئیس و عضوهیات  مدیره و معاون طرح و برنامه شرکت پرداخت الکترونیک سداد،  نایب رئیس و عضو هیات مدیره و معاون طرح و برنامه شرکت توسعه فن افزار توسن، مشاور ارشد مدیر عامل و عضو هیات مدیره کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی کشور بوده است.

علیرضا موسوی مدیرعامل جدید ایران کیش شد

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.