فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

همیشه زمانی که حرف از دریافت وام به میان می‌آید، برای افراد فرایند اداری خسته کننده و مشکل دریافت وام تداعی می‌شود اما بلوبانک با ارائه سرویس کاملاً غیرحضوری وام فوری بدون ضامن  قصد دارد تجربه دریافت یک وام لذت بخش را در اختیار مشتریان قرار دهد تا دردسرهای مراجعه به بانک، صف و انتظار طولانی را نداشته باشد .

DNA این بانک که در واقع بانک اما دوست داشتنی بودن آن است  از مهمترین ویژگی‌های بلوبانک محسوب می‌شود. بر همین اساس در سرویس وام فوری بلوبانک، مسائلی مانند ضامن، وثیقه، ارائه چک، سفته، حضور در شعب بانک و انتظار در صف متقاضیان وام کاملاً حذف شده است و ضمانت در واقع میانگین حسابی است که متقاضی دارد و  تنها در مدت پنج دقیقه پس از درخواست خود، وام مورد نظر را دریافت می‌کنند.

شرایط پرداخت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

مراحل پرداخت وام از 20 اسفند ماه شروع می‌شود. برای دریافت وام بلوبانک، میانگین حساب کاربران در سه ماه منتهی به زمان پرداخت (آذر، دی، بهمن) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که براساس آن، این سرویس برای کاربرانی که میانگین حساب آنها طی این بازه بیشتر از 3 میلیون تومان باشد، فعال می‌شود. پرداخت وام بلوبانک نیز به همین شکل و براساس ارزیابی میانگین حساب سه ماهه ادامه می‌یابد.

وام بلوبانک، بدون ضامن و وثیقه و تنها براساس اعتبارسنجی انجام شده (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و میانگین حساب به تمامی کاربران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بنابراین تنها شرط دریافت وام از بلوبانک میانگین حساب است و کسانی که به تازگی در بلوبانک افتتاح حساب کرده‌اند نمی‌توانند فورا از این تسهیلات استفاده کنند تا به گردش حساب مدنظر دست پیدا کنند.

فرایند گرفتن وام در اپلیکیشن بلوبانک در 10 دقیقه

1- پس‌از باز کردن اپلیکیشن بلوبانک ابتدا باید وارد قسمت وام شوید.

فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

2- در مرحله بعد امکان انتخاب تسهیلات فوری و ضروری 3 ماهه با سود سالیانه 16 % و تسهیلات 6 ماهه با سود سالیانه 18% برای کاربر وجود دارد.

فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

3- با انتخاب یکی از تسهیلات 3 یا 6 ماهه، کاربران در بخش وام می‌توانند مبلغ تسهیلات بین 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان و مدت بازپرداخت 1 تا 6 ماه را انتخاب کنند.

فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

و با  انتخاب مدت بازپرداخت و مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط، مقدار آن و هزینه کارمزد برای کاربر نمایش داده می‌شود.

4- کاربر پس از مشاهده اطلاعات وام می‌تواند گزینه درخواست تسهیلات را انتخاب نماید. پس‌از انتخاب این گزینه، درخواست ثبت و بررسی آغاز می‌شود و تا یک ساعت بعد نتیجه بررسی به صورت پیامکی اعلام می‌شود.

فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

5- در  مرحله بعد بلوبانک درخواست کاربر را بررسی کرده  و در صورت تایید وام تا 24 ساعت بعد پول به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

فرایند دریافت وام فوری بدون ضامن بلوبانک

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.