قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد،

به گزارش گروه ورزشی  در شرایطی که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی با چند گزینه خارجی از جمله سانچس، سرمربی اسپانیایی پیشین تیم ملی قطر مذاکره کرده بود، در نهایت امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی گل‌گهر سیرجان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به صورت تلفنی با قلعه‌نویی صحبت کرد و قرار است بعد از بازی امروز گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان سرمربیگری قلعه‌نویی به صورت رسمی اعلام شود. همچنین قرار است، مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی باشد

همچنین امیر قلعه‌نویی امروز (یکشنبه) به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد و فدراسیون فوتبال منتظر است تا بعد از دیدار گل‌گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان او را به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند.

مدت قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال در مرحله اول تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت توافق دو طرف این قرارداد تا پایان جام جهانی تمدید خواهد شد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.