مسمومیت الکلی به تهران رسید/بستری 7 نفر در بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: نیروهای اورژانس امروز 30 تیرماه ۷ نفر را به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان منتقل کردند.

اخبار مربوط به مسمویت و فوت گروهی از هم‌وطنان در روزهای اخیر از شهرهای مختلف منتشر می‌شود. ماجرا از استان البرز و شهر کرج آغاز شد.

تعداد افرادی که از روزهای پایانی خرداد به جهت مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول به بیمارستان‌های کرج مراجعه کرده‌اند ۱۹۱ نفر است که با توجه به فوت دونفر دیگر، تاکنون تعداد ۱۷ نفر فوت شده‌اند.

الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و به طور معمول با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است.

تداوم مسمومیت‌ها در جنوب و شمال کشور

محمود حسین پور رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در روزهای گذشته گفت: تاکنون ۲۳ نفر در شهرستان حاجی آباد و هفت نفر در شهرستان بندرعباس با علایم مسمومیت الکلی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی گفت: افزاد مسوم شده در محدوده سنی ۱۴ تا ۶۸ سال هستند و ۲۲ نفر با دریافت درمان ترخیص و هشت نفر بستری هستند که دو نفر بدحال بوده و تنفس مصنوعی دریافت می‌کنند.

محمود حسین پور افزود: دردهای شکمی، سردرد، تاری دید، تهوع، استفراغ و در مواردی هم تب از علایم مسمومیت با الکل متانول است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.