مشفق: شغل خبرنگاری سخت و زیان‌آور است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، مهدی مشفق، مشاور رئیس سازمان و رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه برخی خبرنگاران ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری هستند و در خبرگزاری‌های دولتی فعالیت می‌کنند، گفت: «کارگروه مشترکی با وزارت کار و وزارت بهداشت تشکیل شده و در حال بازنگری آیین‌نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور است و براساس آن دوباره موضوع سختی مشاغل مورد بررسی قرار می‎‌گیرد.»

وی افزود: «در تلاش هستیم که قاعده سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری مورد تائید قرار گیرد تا خبرنگاران ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری نیز از آن بهره‌مند شوند.»

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با برداشت اشتباه از اخبار منتشر شده در این خصوص، در توئیتی خطاب به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: «رئیس سازمان اداری و استخدامی از احتمال تجدیدنظر در سخت و زیان آور بودن مشاغلی مانند خبرنگاری خبر داده است. به اطلاع آقای لطیفی می‌رسانم زیان آور شناخته شدن شغل خبرنگاری حاصل سال‌ها پیگیری، بررسی علمی و استدلال منطقی است. اجازه نمی دهیم با یک تصمیم دونفره پشت درهای بسته لغو شود.»

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.