نتایج دوره‌های کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای امسال از تعداد ۵۲ هزار و ۲۲۳ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۳۷ هزار و ۱۳۵ داوطلب مرد و تعداد ۱۵ هزار و ۸۸ داوطلب زن نام نویسی کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۵۱ هزار و ۴۶۱ نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۸۱ داوطلب زن و تعداد ۳۶ هزار و ۴۸۰ داوطلب مرد پذیرش شدند.

دکتر پورعباس یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه، ۹ مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.