واکنش بازار ارز به افزایش تحریم ها /فرمان بازار سکه دست کیست؟

چرا تقاضا در بازار ارز رام نمی شود؟

اما آنچه باعث مقاومت فروشندگان دلار در قیمت های پایین تر شد تکذیب آزادسازی منابع بلوکه شده ایران توسط سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا است. از طرفی برخی از بن بست مذاکرات میگویند و همین مسئله باعث شده حتی با وجود احتمال آزادسازی پول های ایران، احتمال حصول توافق در کوتاه مدت ضعیف به نظر برسد.

کانادا نیز روز قبل تحریم هایی را علیه ایران وضع کرد، سخنان محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز نشان می دهد احتمال کاهش تحریم ها کم شده است. 

300 * 250

https://ecoiran.com/embed/21034

پیش بینی واکنش بازار ارز به تحریم های جدید

بنا به گزارش اکوایران، قالیباف اعلام کرده که دشمن آماده شده بود تعداد زیادی از تحریم ها را بردارد ولی آشوب ها دشمن را تحریک می کند که فشار تحریم ها را بر مردم افزایش دهد.

در صورت ادامه تحریم ها و افزایش آنها، بازار ارز ممکن است به مقاومت تاریخی خودش حرکت کند، در این شرایط آزادسازی پول های بلوکه شده و تایید آن از سمت دو طرف می تواند شعله تقاضا در بازار ارز را کم کند‌.

بهترین هدیه به دوست گیمرت | ایرانیکارت

بهترین هدیه به دوست گیمرت | ایرانیکارت

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

فرمان بازار سکه دست کیست؟

قیمت سکه امامی در بازار روز قبل آرام تر بود و حباب سکه نسبت به روز قبل کمی کاهش پیدا کرد.

IMG_20221003_230819_982

قیمت سکه امامی در این مدت بیشتر تحت تأثیر افزایش قیمت دلار بوده است و علیرغم کاهش اونس طلا در بازه ماهانه ارزش ذاتی و قیمت سکه امامی با اهرم دلار رشد کرده است. سکه امامی میزان حباب های بی سابقه ای را تجربه می‌کند.

سریع ترین راه برای دور زدن ترافیک

سریع ترین راه برای دور زدن ترافیک

کلیک کنید »»

yektanet-logo-sign

تبلیغ

سکه جایگزین دلار شد؟

 دارندگان سکه آن را به عنوان دارایی جایگزین دلار تهیه کرده و انتظار بازدهی به همان اندازه را دارند با توجه به بازدهی بیشتر دلار نسبت به سکه امامی به خاطر کاهش ارزش اونس طلا، قیمت سکه امامی با تعقیب بازدهی دلار با افزایش حباب مواجه شده است.

کارشناسان می گویند در مقطع کنونی فرمان بازار ارز و سکه در دستان دلار است و سکه به دنبال نوسان دلار پیشروی می کند.

مقاومت دلار در مقابل خبردرمانی

اکوایران قیمت پایانی دلار در بازارهای مختلف را در هر روز محاسبه میکند و در نموداری اولین، کمترین،بالاترین و آخرین قیمت هفته منتهی به آن روز را قرار می دهد.

IMG_20221003_230825_140

روند صعودی دلار همچنان ادامه دارد قیمت دلار در اولین روز هفته پایین تر از قیمت روز قبل است که نشان دهنده روند صعودی هفتگی دلار است.

حتی خبر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران و تبادل زندانیان نتوانست روند صعودی دلار را متوقف کند.

قمت دلار ربع سکه بعد از دو روز که بدون تغییر بود در روز دوشنبه تغییر کرد و پس از رشد پنجاه هزار تومانی ربع سکه، دلار ربع سکه رشد پیدا کرد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.