کشف جدید دانشمندان خودروسازی: 1=3

مهندسان، طراحان و برنامه ریزان حوزه خودروسازی در کشف جدید خود، موفق به برابرسازی عدد یک با سه شده اند.
این دانشمندان و مهندسان طی این اکتشاف با پدیده شگرفی مواجه شده اند که گاه یک می تواند در شرایطی برابر با سه باشد.
این دانشمندان و مهندسان با کشف چنین پدیده ای، دست به اقدام تاریخی و ماندگاری زدند و این اقدام را برای تعدادی از مشتریان خود انجام دادند.
نتیجه اجرای پروژه مذکور که طی آن یک برابر با سه می شود، افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات و سرویس دهی شرکت خودروسازی بود.
دانشمندان در روند اجرای این پروژه در قبال ثبت نام مشتریان برای دریافت یک خودروی خارجی، سه خودروی داخلی عرضه کردند و عرضه خودروها در رنگ های مختلف را از جمله مزایایی این مساله برشمردند.
این دانشمندان این اقدام را طرحی برای حمایت از تولید ملی می دانند مساله ای که رضایت مشتریان نیز آن را به اثبات می رساند.
یکی از مشتریان این شرکت خودروسازی به خبرنگار ما گفت: از پیشنهاد این شرکت برای دریافت سه خودروی داخلی با کیفیت فضایی و قیمت جهانی, در برابر یک خودروی ارزان و بی کیفیت که قطعات آن در داخل یافت نمی شود، متعجب شدم و از آن استقبال کردم.
این مشتری که به جای یک خودروی خارجی از یک مدل خودروی داخلی در سه رنگ و طرح مختلف دریافت کرده است تاکید کرد: انتظار چهار ساله برای دریافت خودرو بالاخره نتیجه داد و پس از چهار سال که برای دریافت یک خودروی خارجی ثبت نام کرده، حالا سه خودروی داخلی دارد.
مشتری دیگر نیز که از این اکتشاف دانشمندان خودروسازی خرسند است، گفت: اکنون سه خودرو دارم که می توانم متناسب با جایی که بناست به آنجا بروم، یکی را انتخاب کنم.
وی ابراز خوشحالی کرد: هیچ مشکلی برای محل پارک این خودروها ندارم، هزینه نگهداری از این خودروها کم و تامین قطعات به عنوان خدمات پشتیبانی به صورت رایگان است و البته امنیت بالایی در هنگام رانندگی دارد.
این مشتری قیمت تمام شده سه خودروی داخلی را بسیار فراتر از یک خودروی خارجی خواند و این تصمیم شرکت خودروسازی را نوعی احترام به سرمایه هم میهنانش برشمرد.
یکی از دانشمندان حاضر در تیم مکتشف پروژه یک برابر سه نیز به خبرنگار ما گفت: بین خودمان باشد، اگر تحریم ها نبود به چنین خودکفایی و توانمندی در یافته های علمی و مهندسی نمی رسیدیم، فرمول این پروژه به صورت سری در میان اسناد ملی به ثبت رسیده است.
این دانشمند که نخواست نامش فاش شود، اجرای این پروژه را گامی موثر در برابر تهاجم فرهنگی خودروها برای آلودگی هوا، اشائه فحشا، منحرف سازی جوانان و به یغما بردن جان مردم در هنگام رانندگی دانست و تاکید کرد: این پروژه علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی بالایی برای مشتریان دارد، از میزان خسارت های جانی و مالی در حوادث رانندگی نیز می کاهد.
ارزیابی مدیران و مهندسان این شرکت خودروسازی داخلی، افزایش استقبال مشتریان، کاهش حوادث حاده ای و رانندگی، میزان آلودگی هوا، مصرف بنزین، افزایش سطح فضای سبز، بازدهی بالای اقتصادی، افزایش درآمد کارکنان دولت و رضایتمندی شهروندان را نشان می دهد.
بناست طی بازه زمانی مشخصی که به طور دقیق اعلام نشده، این طرح برای تمامی خودروهای ثبت نامی خارجی، اجرا شود.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.