۴ طلا و یک نقره رهاورد حضور تکواندوکاران ایران در تورنمنت پاکستان

در چهارمین دوره رقابت های آزاد آسیا که با حضور ۵۳۶ شرکت کننده از ۱۰ تا ۱۳ آبان به میزبانی اسلام آباد در کشور پاکستان برگزار شد، چهار ملی پوش ایران موفق به کسب ۴ مدال طلا شدند و حسن بشیری هم نقره گرفت.

در روز پایانی رقابت‌ها و در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی پور با حضور ۳۸ تکواندوکار ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و در دور یک شانزدهم «گوپتا» از نپال را ۲ بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک هشتم «تلیکا» نماینده سریلانکا را با همین نتیجه پشت سر گذاشت. سپس با برتری۲ بر صفر مقابل «رسول»از پاکستان راهی نیمه نهایی شد.

او در نیمه نهایی «یوسف ذکی» نماینده مصر را ۲ بر یک شکست داد و در فینال با برتری در پیکار با «جسوربک» از قزاقستان به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ۳۳ تکواندوکار حاضر بودند و محمدصادق دهقانی بعد از یک دور استراحت در دو راند «منیر» از پاکستان را پشت سر گذاشت و در  ادامه «ماهارا» از کره جنوبی را شکست داد. دهقانی در دور یک چهارم برابر «ورسات» از قزاقستان ۲ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

او در مرحله نیمه نهایی  «نجم الدین» نماینده ازبکستان را ۲ بر صفر شکست داد و در دیدار پایانی هم  مقابل «الدار»  از قزاقستان پیروز و به نشان طلا دست یافت.

گفتنی است در روز اول و دوم رقابت ها دانیال بزرگی در وزن ۷۴- کیلوگرم و فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

هدایت تیم ملی در این رویداد، برعهده مجید افلاکی است؛ جلال خدامی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. همچنین تورج خوشروزی نیز سرپرست تیم ملی است.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.