آغاز امیدوار کننده اسبقیان در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای / تکلیف ۲ فدراسیون مهم روشن شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تنها چند روز پس از انتصاب دست به کار بزرگ و مهمی زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی اقتصاد جوان نیوز ، در روز‌های گذشته محمد شروین اسبقیان به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و هم‌چنین معاون امور جوانان منصوب شد تا حالا وزارت ورزش در یکی از تصمیمات درون سازمانی، اسبقیان را به عنوان یک فرد باتجربه همراه خود داشته باشد.

این انتخاب در شرایطی صورت گرفت که وزیر ورزش و جوانان در مدت اخیر با بررسی‌های لازم و دقیق از میان گزینه‌های موردنظرش این انتصاب را انجام داد تا از این اتفاق اطمینان خاطر داشته باشد. اکنون خیال همه بابت انتخاب صورت گرفته برای معاونت کارساز و اثرگذار وزارت ورزش راحت شده و در طرف مقابل اسبقیان در آغاز کار با دو تصمیم مهم اقدامی تعیین‌کننده در ورزش کشور انجام داد.

در مدت اخیر فدراسیون‌های والیبال و سوارکاری که این روز‌ها کار خود را با حضور سرپرست دنبال می‌کنند با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کردند. شنیده می‌شد احتمال این وجود دارد تا مجمع انتخاباتی این ۲  فدراسیون قرار است سال ۱۴۰۳ انجام شود اما اسبقیان تصمیم بسیار مهمی در این خصوص گرفت.

با تصمیم به موقع معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مقرر شد تا در فاصله سه روز، انتخابات بسیار مهم برای والیبال و سوارکاری برگزار شود.

مجمع انتخاباتی سوارکاری ۲۴ اسفند و مجمع والیبال روز ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد تا تکلیف این ۲ فدراسیون بالاخره روشن شود.

فدراسیون سوارکاری پس از دردسر‌های اخیرش با برگزاری انتخابات آن هم پیش از شروع سال جدید می‌تواند قدمی بزرگ برای پیشرفت بردارد و همچنین این مجمع می‌تواند آرامشی برای روز‌های پر التهاب این ورزش باشد.

در طرف دیگر برگزاری مجمع فدراسیون والیبال هم میتواند این رشته پرطرفدار را به سر منزل مقصود برساند، چون حدود ۴ ماه از جدایی بهروز عطایی گذشته و در فاصله کمتر از ۴ ماه تا بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال که آخرین شانس برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به شمار می‌رود، هنوز سکاندار تیم ملی مشخص نیست.

حالا که تلاش‌های عده‌ای برای تعویق انداختن مجمع این فدراسیون به نتیجه نرسیده، خانواده بزرگ والیبال باید قدردان محمد شروین اسبقیان باشند که برای جمع و جور کردن این فدراسیون خیلی زود دست به کار شد.

امید می‌رود این شروع خوب در پست حساس معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه دار باشد تا روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی ورزش کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

خبرهای اخیر

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.