ابلاغ مصوبه حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت

ابلاغ مصوبه حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت

افزایش حقوق کارگران

معاون اول رئیس جمهور مصوبه حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را با توجه به نرخ تورم ابلاغ کرد.

نرم افزار حسابداری پارمیس

به گزارش تجارت‌نیوز، مصوبه میزان حداقل و حداکثر دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و سایر حقوق بگیران دستگاههای اجرائی و صندوقهای بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرائی را که به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، ابلاغ کرد.

موارد تعیین شده در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم تنظیم گردیده است.

گفتنی است مطابق این تصویب نامه جدای از افزایش میزان حقوق و دستمزد اعلام شده، سایر حقوق از جمله حق عائله مندی و حق اولاد نیز افزایش یافته است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.