احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) در شمال شرق تهران

تهران بزرگ – پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز – شهردار منطقه یک تهران از افتتاح مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) خبر داد و گفت: ساختمان مجموعه اسکلت فلزی و در پنج طبقه مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری بوده و با چهار خط آسانسور خدمات رسانی به شهروندان را در طبقات انجام می‌دهد.

سیدمهدی صباغ اظهار کرد: این مجموعه با هدف ارتقای سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهرک قائم، در ضلع جنوب غربی میدان نیایش روز شنبه در قالب یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) دارای کاربری های متنوع اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از جمله تماشاخانه جهت اجرای تئاتر و پخش فیلم، آکادمی دارت زیر نظر فدراسیون دارت، آکادمی ورزشی صخره نوردی، سالن ورزشی جوجیتسو، سرای محله شهرک قائم، سالن اجتماعات و گالری هنری است تا سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شمال شرق تهران را تامین کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.