استفاده از نخبگان در مسئولیتها ومصادیق مهم کشور

به گزارش فاطمه مکتبی خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان ، دکترفاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس

گفت : قطعا درمناطق محروم وکم برخوردارنیروهای بسیار خلاق وتوانمند ، نخبه ، که دارای قابلیت های فراوان است وجود دارد ،که او سالها تلاش نموده تا فرصتی برای آنان فراهم گردد تا بتوانند از توانمندی خود در پویایی و رشد و تعالی مناطق خود بهر مند گردند.وتمامی این مسائل باعث امید زدایی در جوانان میگردد.ودراینجا باید گفت : بومی زدایی از پشتیبان عاطفی واقتصادی در غالب ایاب ذهاب ، تهیه مسکن ، مزایای فراوانی دارد وکسانی که در مناطق خود حضور داشته باشند به خوبی می توانند از همه مزایای بهرمند گرددند که قطعا در مناطق غیر بومی نخواهد بود .

و برای اجرایی شدن استخدام وجذب در دستگاه نیزباید اشاره کنم.: با توجه به امر وتاکید قانون و نظارت های فراوان که وجود دارد قطعاتمامی طرح ها در غالب بومی گزینی اجرایی خواهد شد .

ایشان باتوجه به اهمیت بهره بری از نخبگان در مسئولیت ها ی مهم کشور گفت : برای تحقق گام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن اسلام زمانی که نخبگان در مسئولیت های مهم کشوری به کار گمارده شوند قطعا ازا فراد دارای ایده ودانش وتجربه وتخصص لازم استفاده می نمایند که تا بتوانند کشور را مقتضی با شرایط روز جامعه به جلو حرکت دهند وبا پیروی از سخنان مقام معظم رهبری بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را به قله های رفیع سعادت برسانیم

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.