استقبال از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ اراک

نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» که در استان مرکزی در حال برگزاری است خدمات و فعالیت‌های ویژه در حوزه اتومبیلرانی و گردشگری را معرفی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در سالن پارس و پردیس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افتتاح شده است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این رویداد بزرگ ملی در غرفه‌ای به مساحت ۷۰۰ متر مربع خودروهای کمپینگ و کاروانینگ، دوچرخه‌های مسافرتی، موتورسیکلت‌های گردشگری، خودرو‌های ناوگان امداد خودرو کانون، خودروهای سافاری، خودروهای مجهز به پلاک ترانزیت و … را به نمایش گذاشته است.

حدود ۴۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان که از سراسر کشور به این نمایشگاه آمده‌اند با هدف توسعه گردشگری داخلی و ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن در محوطه محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در معرض نمایش و دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

غرفه کانون در دو روز نخست این نمایشگاه به دلیل وسعت، تنوع رویدادها، خدمات و جذابیت بصری و همچنین اجرای برنامه‌های ویژه از جمله رادیو کمپر و نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و مسئولان استانی، بزرگان صنعت گردشگری و حوزه اتومبیلرانی کشور با استقبال چشمگیر مسئولان، جوانان و علاقه‌مندان به سفر، گردشگری و خودرو مواجه شده است.

نماینده حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری و امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این نمایشگاه علاوه بر برقراری ارتباط مؤثر با مدیران و مسئولان به منظور توسعه و تقویت فعالیت‌های گردشگری و اتومبیلرانی در سطح استان و کشور به معرفی کمیته‌ها و کلوپ‌های تخصصی از جمله کلوپ گردشگری موتورسیکلت، گردشگری دوچرخه‌سواری، کلوپ گردشگری هوایی، کلوپ ملی سافاری، کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، کلوپ اتومبیلرانی بانوان، کمیته آموزش، کمیته رالی و … می‌پردازد.

صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی، پلاک ترانزیت و مجوز عبور گمرکی، خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و فعالیت‌های بین‌المللی از دیگر بخش‌هایی است که در این نمایشگاه معرفی و تورهای بازدید از جاذبه‌های تاریخی از جمله بازار سنتی اراک، غار باستانی نخجیر، شهر تاریخی نراق، موزه‌ مشاهیر و مفاخر، موزه صنایع دستی قلعه وکیل و موزه مردم شناسی چهار فصل برگزار می‌شود.

«نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» تا ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

 برچسب ها :

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.