استکی پس از برکناری: نتیجه جلسه از قبل مشخص بود/ اتفاقات ۲۰۱۴ تکرار شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، نخستین جلسه شورای فنی بوکس برگزار شد که در نهایت، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی از سمت خود برکنار و حسین نهرودی، به عنوان جانشین او معرفی شد. در همین راستا استکی نیز در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به این انتخاب واکنش نشان داد.

استکی درباه برکناری خود از این سمت گفت: ابتدا می‌خواهم به حسین نهرودی تبریک بگویم و امیدوارم نتایج آینده بوکس خیلی بهتر از چند سال گذشته که ما بودیم باشد. صحبت خاصی نیست و از این به بعد هم همچنان در کنار بوکس ایران هستم.

او درباره ناراحتی خود از مصاحبه‌های چند روز اخیر اعضای شورای فنی نیز گفت: من از نتیجه آرای شورا ناراحت نیستم و آرزوی موفقیت برای دوستان دارم، اما نتیجه جلسه از قبل مشخص بود و صرفا قرار بود رای به برکناری بنده داده شود. این موضوع را می‌توان از مصاحبه‌های چند روز اخیر اعضا دید که می‌دانم چه موضوعات و جریاناتی پشت این ماجرا است.

استکی گفت: سال ۲۰۱۴ هم وقتی اکبر احدی با تیم ملی نتیجه گرفته بود همین شورا با همین دیدگاه تشکیل شد تا او را برکنار کنند، چون با احدی مشکل داشتند. الان هم این شورا با همان نیت برای من تشکیل شد چون با من مشکل داشتند. اصلا ناراحت نیستم چون نتایج خودش گویای توانایی‌ها است و ما از جان و دل برای این بوکس زحمت کشیدیم و برای دوستان هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی عزل شده تیم ملی بوکس درباره دلیل عدم حضور خود در جلسه شورای فنی نیز گفت: ابتدا باید بگویم که مشکلات شخصی داشتم و نشد در جلسه حاضر شوم، دوم هم اینکه وقتی نتیجه جلسه از چندین روز قبل مشخص است چه دلیلی دارد در آن مجمع شرکت کنیم.

او تاکید کرد: اصلا قرار نبود موضوعات فنی در این جلسه مطرح شود، هدف فقط برکناری بنده بود که حاصل شد و از این جهت خوشحالم.

استکی در پایان راجع برنامه‌های پیش روی خود نیز گفت: فعلا می‌خواهم به زندگی شخصی خودم بپردازم و هر زمان که نیاز باشد و بتوانم کمک کنم، در خدمت خانواده بوکس هستم چون برای این رشته ارزش زیادی قائلم.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.