«الف‌تا» فرصت مناسبی برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی است

به گزارش اقتصاد جوان فاطمه مکتبی، اصغر باقرزاده ضمن حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه، از غرفه ادارات کل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و غرفه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

وی با بیان اینکه اگر برگزاری نمایشگاه‌ها فرایندی باشد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار واقع شود، گفت: مقصود از فرایندی بودن این است که صرفا بحث نمایش مطرح نباشد، بلکه اقداماتی طراحی و اجرا شود که اثرات مثبت و مفید آن برای آینده مشخص باشد و بتوان نقاط موثر آن را به اشتراک گذاشت.

باقرزاده افزود: نمایشگاه الف‌تا از آن دسته نمایشگاه‌های فرایندی است که افراد شرکت کننده در آن، مراحل طراحی، اجرا و نتیجه را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر با شرکت در این نمایشگاه سعی دارند ثمرات آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در‌ پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همچنین می‌تواند یک فرصت مناسب را برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی فراهم کند؛ فرصتی که زمینه‌ساز به اشتراک‌گذاری موفقیت‌ها خواهد بود.

گفتنی است در جریان این بازدید امیر تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و طاهره فضائلی معاون مشاوره مدیرکل نیز باقرزاده را همراهی کردند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.