امتیاز تولید بذر ارقام كلزا، سویا، آفتابگردان، كنجد و گلرنگ واگذار می شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از   پایگاه خبری DA1news: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر جهت واگذاری امتیاز تولید بذر ارقام كلزا، سویا، آفتابگردان، كنجد و گلرنگ فراخوان داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، این موسسه  در نظر دارد نسبت به واگذاری امتیاز موقت/ دائم تولید بذر کلزا ارقام زرفام، ظفر، احمدي، صفار، نفیس، نیلوفر، آسا، روشنا، آرام، بهاران، پیشرو، سویا ارقام کوثر، پارسا، رحمت، گلستان، آفتابگردان ارقام قاسم، فرخ، گلسا، زرین، آذر، کنجد ارقام اولتان، هلیل، دشتستان ۲، داراب ۱، شوین، سردار، مینا، فخرا و گلرنگ ارقام گل مهر، گلدشت، پرنیان، امیر اقدام نماید.

بر اساس این فراخوان از کلیه شركتهاي حائز شرایط دعوت بعمل می آید حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷، درخواست كتبي خود بانضمام فرم تكميل شده متقاضيان فناوري و سایر مدارک مورد لزوم را به آدرس کرج، بلوار شهید فهمیده، موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، کد پستی ۳۳۱۵۱-۳۱۳۵۹ ارسال و در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در این خصوص با دفتر تجاری سازی به شماره ۳۲۷۰۲۹۶۳ تماس حاصل فرمایند.

​مشخصات فني ارقام به تفكيك گروه محصولي و سال معرفي

 

لینک کوتاه : B2n.ir/p50548

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.