انتظار روند صعودی بزرگ برای لایت کوین در ماه آوریل با عبور از مرز ۱۰۵ دلاری!

قیمت لایت کوین (LTC) با افزایشی قابل‌توجه از مرز ۱۰۵ دلار عبور کرد و به حدود ۱۱۰ دلار رسید. تحلیلگران انتظار دارند این روند صعودی در ماه آوریل ادامه داشته باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، قیمت لایت کوین می‌تواند با حمایت استخراج‌کنندگان و همچنین طبق داده‌های بازار مشتقات، تا سطح ۱۵۰ دلار افزایش یابد.

دلیل اصلی این خوش‌بینی، رشد بیش از ۱۰ درصدی قیمت لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی حجم معاملات روزانه و رسیدن به ۱.۹ میلیارد دلار است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!

تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

لایت کوین اکنون در محدوده ۱۰۴ دلاری معامله می‌شود. این ارقام نشان‌دهنده علاقه قابل‌توجه سرمایه‌گذاران به لایت کوین و روند صعودی ۴۳ درصدی آن از ابتدای سال ۲۰۲۴ است.

تحلیلگران، عبور لایت کوین از سطح مقاومت ۹۴ دلار و بسته شدن ماهانه بالای ۱۲۲ دلار را نشانه‌های مهمی برای تأیید روند صعودی کلان این ارز دیجیتال می‌دانند.

طبق گزارش تحلیلگر معروف، Rekt Capital، چنین الگویی در گذشته نیز مشاهده شده است (دایره سبز). وی با اشاره به سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، این روند را برای لایت کوین امیدوار‌کننده می‌بیند.litecoin-ltc-price-breaks-past-105-major-price-rally-expected-in-april

علاوه بر این، انباشت قوی لایت کوین توسط استخراج‌کنندگان، یکی دیگر از عوامل تقویت‌کننده این روند صعودی است.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، استخراج‌کنندگان در ماه مارس، ۱۵۰،۰۰۰ واحد LTC به دارایی‌های خود اضافه کرده و آن را به ۲.۲ میلیون دلار در ۲۹ مارس رسانده‌اند. با قیمت فعلی لایت کوین، این میزان تقریباً ۱۶ میلیون دلار است که می‌تواند با کاهش عرضه موجب تقویت احساسات صعودی بازار شود.

داده‌های Coinglass نیز نشان می‌دهد که سود باز لایت کوین با رشدی ۴۴ درصدی به ۶۷۸.۸۶ میلیون دلار رسیده است. آمادگی معامله‌گران برای ورود به بازار یا افزایش حجم معاملات خود، نشانه‌ای از اعتماد آنها به ادامه روند صعودی لایت کوین تلقی می‌شود.

خبرنگار: شایان رشیدی

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.