پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ فروردین ۱۴۰۳)

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۶۴۷ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۱.۹۹ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۰.۶۰ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۷۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۱.۹۳ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۵۰۴ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال داگ ویف هت (WIF)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال dogwifhat امروز با رشد قیمتی ۲۰.۷۸ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از dogwifhat، نام رمزارزهای ژوپیتر (JUP) با ۱۸.۵۳ درصد افزایش قیمت و کور (CORE) با ۱۱.۲۳ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال کوکوین توکن (KCS) با ۹.۷۳ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از KuCoin Token نیز، ارز دیجیتال سویی (SUI) با ۸.۸۲ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال فچ ای‌آی (FET)، با ۷.۶۱ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.