انعکاس تلاش ها در سایه همت روابط عمومی میسر شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، حمید زمانی روز یکشنبه طی پیامی ضمن تبریک کسب رتبه برتر روابط عمومی ها به همت اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه شهرستان ری اعلام کرد: طی یکسال گذشته اگر موفقیتی در انعکاس عملکرد، ارتباط با مردم و برنامه ریزی برای برقراری روابط بیشتر با دستگاه ها، رسانه ها و نهادهای مختلف و مردم بود، به همت تلاشگران اداره روابط عمومی محقق شد.


حضور مخلصانه، بی منت و شبانه روزی دوشادوش فرماندار و پیگیری خستگی ناپذیر مسائل گوناگون چه از جانب فرمانداری و چه از سوی مردم موجب کسب چنین رتبه و مقامی شد.
به مناسبت روز روابط عمومی و با حکم و تقدیر استاندار، پس از یکسال تلاش شبانه روزی در عرصه اطلاع رسانی، تولید محتوا، پیگیری امور مردم و همراهی با فرمانداری ویژه شهرستان ری، در ارزیابی اداره کل روابط عمومی، برتر شناخته شدید.
این ارزیابی در میان همه فرمانداری ها، شهرداری، دستگاه ها و نهادهای مختلف دولتی انجام گرفت، در میان تلاش همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، شما در روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، با کسب افتخار روابط عمومی برتر استان تهران، موجب سربلندی و عزت ما بودید و هستید.
تلاش شما در اطلاع رسانی از همه امور با دقت و تخصص مورد نیاز در اولین فرصت ممکن ستودنی است تلاشی که غیر از اجر الهی، نمی توان پاداشی مادی در خور همت و توان شما در نظر گرفت.
قدردان کوشش حرفه ای، تلاش اصولی شما با ایده پردازی های خلاقانه و اطلاع رسانی در لحظه شما، هستیم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.