ایرانول از لوگو و محصولات جدید خود رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، این شرکت با هدف تقویت ارزش ویژه برند و نوسازی هویت بصری، همزمان با معرفی سه محصول جدید، لوگوی خود را نیز پس از ۲۲ سال، با حفظ طرح اصلی، طراحی مجدد و رونمایی کرد. در حوزه روغن موتور دیزلی، محصولی جدید با نام کارو دیزل «Karow Diesel» با سطحی کیفی API  CK-4 که جز بالاترین سطوح کیفی معرفی شده در دنیا بوده، برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و مدرن مطابق با استاندارد سطح آلایندگی EURO 5 در دست تولید است.

شایان ذکر است، محصول جدید دیگر این شرکت، ایرانول ATF VI روغن دنده اتوماتیک خودرو است که با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و بهترین مواد افزودنی جهت استفاده در جعبه دنده‌های اتوماتیک ۶ سرعته طراحی و به بازار عرضه می‌گردد.

این گزارش می‌افزاید، محصول جدید، ایرانول موتورو ۱۰w30 مخصوص روغن موتورسیکلت بنزینی چهارزمانه اتوماتیک بوده و با استفاده از روغن پایه نیمه‌سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب، ویژه موتورسیکلت‌های چهارزمانه بنزینی کلاچ و دنده اتوماتیک (اسکوتر) در دست تولید است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.