بازدید وزیر آموزش و پرورش از کانون ارزیابی آزمون استخدامی شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، رضامراد صحرایی صبح امروز با هدف نظارت بر چگونگی فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از کانون ارزیابی آزمون استخدامی واقع در دبیرستان آزادگان منطقه شش شهر تهران بازدید کرد.

وزير آموزش و پرورش در این بازدید از نزدیک در جریان چگونگی مصاحبه داوطلبان قرار گرفت و ضمن دیدار و گفت‌وگو با پذیرفته شدگان، به دست اندرکاران فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه کنندگان تاكيد كرد تا با دقت فراوان، بهترین افراد برای شغل شریف معلمی را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ در این بازدید محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، سجاد صدیقی، مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی، صادق ستاری فرد، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش تهران، حميد ضياپور مدير آموزش و پرورش منطقه شش وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کردند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.