روابطعمومی بانک سامان در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی با کسب ۶ عنوان برتر و تقدیر ویژه، بار دیگر جایگاه خود را بهعنوان یکی از پیشروترین و نوآورترین روابطعمومیهای کشور تثبیت کرد و در بخشهای مهمی همچون وبسایت، رسانههای اجتماعی و تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی رتبههای برتر را از آن خود ساخت.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، روابطعمومی بانک سامان در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی توانست با درخشش چشمگیر و کسب مجموعهای از عناوین برتر، بار دیگر توانمندی خود را در عرصه ارتباطات حرفهای و تولید محتوای خلاقانه به نمایش بگذارد. براساس اعلام هیئت داوران جشنواره، روابطعمومی بانک سامان در بخش مستندسازی آثار و رسانههای اجتماعی موفق به کسب رتبه اول شد که نشاندهنده برتری این بانک در حوزه تولید محتوا، انتشار حرفهای و ارتباطگیری مؤثر با مخاطبان است.
همچنین بانک سامان در بخشهای رپرتاژ آگهی، بروشور و کاتالوگ، هوش مصنوعی مولد و وبسایت رتبه سوم را به دست آورد. در بخش عکس نیز، هیئت داوران با اشاره به کیفیت، ترکیببندی و خلاقیت آثار ارائهشده، روابطعمومی بانک سامان را شایسته تقدیر دانست.
جایگاه بانک سامان به این دستاوردها محدود نشد؛ چراکه براساس ارزیابی نهایی جشنواره و رتبهبندی مقایسهای میان برگزیدگان، این بانک در سه حوزه وبسایت، رسانههای اجتماعی و هوش مصنوعی مولد موفق شد رتبه دوم کلی را در میان تمامی نهادهای شرکتکننده کسب کند.
این موفقیتها نتیجه رویکرد نوآورانه، دادهمحور و آیندهنگر روابطعمومی بانک سامان است؛ رویکردی که بر استفاده از فناوریهای روز، توسعه ارتباطات سازمانی حرفهای و تقویت تعاملات مؤثر با مشتریان و ذینفعان تأکید دارد. روابطعمومی این بانک طی سالهای اخیر با تکیه بر مهارتهای تخصصی، خلاقیت تیمی و بهرهگیری از ابزارهای مدرن، جایگاه خود را بهعنوان یکی از پیشتازان صنعت روابطعمومی در ایران مستحکم کرده است.