• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8434 امروز 4

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان تای‌کیک‌بوکسینگ استان هرمزگان در بندرعباس رزمایش «یلدای فاطمی» در بنیاد آبشار عاطفه‌ها؛ اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نوعروسان و مهرجویان تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا

0

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

  • کد خبر : 27668
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۲۵
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود

مدیر عامل بانک مهر ایران خبر داد: بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون مشتری است. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، پس از دو سال برنامه‌ریزی دقیق و انجام آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از پایداری عملکرد، سامانه بانکداری متمرکز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موفقیت به نمونه‌ای جامع‌تر، […]

مدیر عامل بانک مهر ایران خبر داد: بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون مشتری است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، پس از دو سال برنامه‌ریزی دقیق و انجام آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از پایداری عملکرد، سامانه بانکداری متمرکز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موفقیت به نمونه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کرد.

به همین منظور، همایش تجلیل از دست‌اندرکاران این مهاجرت بزرگ سامانه بانکداری برگزار شد و مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این همایش گفت: موفقیت نخستین بانک قرض‌الحسنه  کشور در زمینه افزایش شمار مشتریان به بیش از ۲۰ میلیون نفر، شمار حساب‌های بانکی به بیش از ۳۰ میلیون و همچنین رشد چشمگیر تراکنش‌ها، ما را به نقطه‌ای رساند که باید برای آینده و رشدهای بیشتر آماده می‌شدیم. به همین خاطر هدف‌گذاری برای این مهاجرت سامانه‌ای انجام شد.

«غلامرضا فتحعلی» با تأکید بر اینکه بانک نیازمند سامانه‌ای بود که بتواند همگام با افزایش شمار مشتریان، پاسخگوی نیازهای متنوع در حوزه خدمات یکپارچه دیجیتال باشد، گفت: گذار از سامانه‌های جزیره‌ای فقط با مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز جدید امکان‌پذیر بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در افق ۱۴۰۶ خاطرنشان کرد: در چارچوب این برنامه، در آینده آماده میزبانی از ۴۰ میلیون مشتری هستیم.

وی به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از دو سال پیش برای مهاجرت به سامانه‌ای نوین اشاره کرد و گفت: در این مدت، همه ابعاد این مهاجرت با دقت بررسی شد و با سامان‌دهی و انتقال هدفمند داده‌های مشتریان با همراهی خود آنان، موفق شدیم در دومین روز خرداد، از سامانه بانکداری متمرکز پیشین، به نسخه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کنیم.

در پایان این همایش، از دست‌اندرکاران مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز با حضور هیأت‌ مدیره بانک تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=27668
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.