در سفر معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی به استان قم، بیش از ۸۰ درصد تعهدات نهضت ملی مسکن به ارزش ۹.۷ همت پرداخت شد و بر توسعه تعاملات برد–برد با بهرهگیری از ظرفیتهای بانکداری شرکتی تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، در سفر مصطفی تقوی، عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی به استان قم، توسعه تعاملات برد–برد با مشتریان و استفاده از ظرفیتهای بانکداری شرکتی بهعنوان راهبرد اصلی بانک مورد تأکید قرار گرفت. این سفر شامل حضور در جلسات هماندیشی با روسای شعب و مدیریتهای استانی، بازدید از شعب و مذاکره با مجموعههای مختلف بود.
تقوی با اشاره به ظرفیتهای علمی، فرهنگی، مذهبی و صنعتی استان قم، بر اهمیت توسعه بازاریابی، آموزش تخصصی کارکنان و ارائه خدمات بانکی حرفهای به مشتریان تأکید کرد. وی خواستار ایجاد روابط برد–برد میان بانک و مشتریان و ارتقای تخصص و دانش بانکداران شد تا ارائه خدمات بانکی با مهارت و کیفیت بالا انجام شود.
در بخش دیگری از برنامه، مدیریت شعب استان قم موفق شد از ۱۱.۷ همت قرارداد واحدهای نهضت ملی، بیش از ۸۰ درصد تعهدات (۹.۷ همت سهمالشرکه) را پرداخت کند و تاکنون قریب به ۶ هزار واحد پروژه نهضت ملی کلید خورده و تحویل متقاضیان شده است.
همچنین، تجربه موفق بانک مسکن قم در کسب رتبه دوم کشوری در بانکداری الکترونیک و عملکرد برجسته شعبه بنیاد قم بهعنوان رتبه اول کشوری با بالاترین میانگین تراکنش پایانه فروشگاهی مورد تقدیر قرار گرفت.
در حاشیه این سفر، مدیران بانک مسکن با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل فروشگاههای جانبازان قم دیدار و بر توسعه تعاملات، ارائه خدمات ویژه به ایثارگران، پرداخت تسهیلات و صدور ضمانتنامه سریع تأکید کردند.
این سفر کاری با بازدید از شعب مرکزی، بلوار امین و بنیاد قم پایان یافت و فرصتی برای گفتوگوی مستقیم مدیران با کارکنان و انتقال تجربیات موفق فراهم شد.
/هیبنا