• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8432 امروز 2

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها

0

بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور

  • کد خبر : 27562
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۸:۰۲
بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور

بانک ملی ایران موفق به دریافت «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری  که با هدف تجلیل از یکصد […]

بانک ملی ایران موفق به دریافت «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور در مراسم نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری  که با هدف تجلیل از یکصد برند پیشرو و معتبر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان و  با حضور نام‌های تجاری سرشناس و مدیران برجسته کشور برگزار شد؛از مدیرعامل این بانک تقدیر کرد.

در این رویداد، بانک ملی ایران به‌عنوان یکی از برندهای پیشگام در صنعت بانکداری، موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.

این اجلاس سالانه که با رویکرد توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در فضای کسب‌وکار کشور برگزار می‌شود، بستری را برای بررسی راهکارهای نوین تعامل با مشتری، ارتقاء کیفیت خدمات و تبادل تجربیات میان شرکت‌های پیشرو فراهم می‌آورد.

در متن لوح تقدیری که به امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس‌جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی رسیده، آمده است:

«بی‌تردید حضور مدیران برجسته و اندیشمند، ضامن ارتقاء سطح تعاملات سازمانی و بسترساز توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در فضای کسب‌وکار کشور است. نقش‌آفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان به‌سوی تعالی با رویکرد کیفیت‌محور و نگاه استراتژیک به رضایتمندی مشتری، نمونه‌ای بارز از تعهد و تخصص مدیریتی است که در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان، نقشی کلیدی ایفا می‌کند.»

گفتنی است کسب این افتخار، نمادی از پایبندی بانک ملی ایران به اصول مشتری‌مداری، نوآوری در ارائه خدمات و حرکت در مسیر دیجیتال‌سازی بانکداری در کشور است.

این بانک با تمرکز بر بهبود تجربه مشتری، توسعه زیرساخت‌های هوشمند و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، تلاش کرده است تا همواره در صف نخست رضایتمندی و اعتماد عمومی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=27562
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتری‌مدار کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.