• امروز : پنجشنبه, ۴ دی , ۱۴۰۴
کل 8430 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها بزرگ‌ترین پالایشگر هند واردات نفت روسیه را دوباره آغاز کرد پایان فقر شدید در جهان با ۳۱۸ میلیارد دلار؛ هزینه‌ای کمتر از ۰.۳ درصد اقتصاد جهانی

0

بانک ملی پیشتاز در مسئولیت اجتماعی؛ ۹۰۰ شعبه برای افراد دارای معلولیت تجهیز شد

  • کد خبر : 33069
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۴ - ۹:۴۷
بانک ملی پیشتاز در مسئولیت اجتماعی؛ ۹۰۰ شعبه برای افراد دارای معلولیت تجهیز شد

  بانک ملی ایران اعلام کرد تاکنون نزدیک به ۹۰۰ شعبه این بانک در سراسر کشور برای بهره‌مندی آسان‌تر افراد دارای معلولیت از خدمات بانکی مناسب‌سازی شده است؛ اقدامی که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه خدمات فراگیر انجام گرفته است. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از  روابط‌ عمومی بانک ملی […]

 

بانک ملی ایران اعلام کرد تاکنون نزدیک به ۹۰۰ شعبه این بانک در سراسر کشور برای بهره‌مندی آسان‌تر افراد دارای معلولیت از خدمات بانکی مناسب‌سازی شده است؛ اقدامی که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه خدمات فراگیر انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از  روابط‌ عمومی بانک ملی ایران، تاکنون نزدیک به ۹۰۰ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور به‌منظور تسهیل دسترسی و بهره‌مندی افراد دارای معلولیت از خدمات بانکی، مناسب‌سازی شده است.

این اقدام راهبردی، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران و با هدف تحقق اصول عدالت اجتماعی، ایجاد محیطی فراگیر و تضمین حقوق برابر شهروندان دارای معلولیت صورت پذیرفته است.

این مناسب‌سازی شامل ورودی‌های هم‌سطح با پیاده‌رو، نصب رمپ، بالابر یا آسانسور ویژه معلولان، کانترهای اختصاصی با ارتفاع مناسب، سرویس بهداشتی مجهز برای افراد دارای معلولیت، باجه‌های پاسخگویی خارج از نوبت و همچنین دستگاه‌های خودپرداز با ارتفاع استاندارد یک متر است تا معلولان یا افراد کوتاه قد نیز به‌راحتی بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

بانک ملی ایران با اجرای مناسب سازی شعب، گامی بزرگ در جهت تحقق دسترسی برابر، حذف موانع فیزیکی و ارایه خدمات فراگیر به همه اقشار جامعه برداشته و مسئولیت اجتماعی خود را فراتر از ارائه خدمات مالی، در ایجاد جامعه‌ای بدون تبعیض و همراه با توانیابان می‌داند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=33069
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای بانک ملی پیشتاز در مسئولیت اجتماعی؛ ۹۰۰ شعبه برای افراد دارای معلولیت تجهیز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.