• امروز : پنجشنبه, ۴ دی , ۱۴۰۴
کل 8430 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها بزرگ‌ترین پالایشگر هند واردات نفت روسیه را دوباره آغاز کرد پایان فقر شدید در جهان با ۳۱۸ میلیارد دلار؛ هزینه‌ای کمتر از ۰.۳ درصد اقتصاد جهانی

0

با پیشنهاد روزنامه نگاران ضوابط ۷ گانه وزارت کار برای چگونگی همکاری با رسانه­ ها‌ و شرکت های تبلیغاتی اعلام شد؛ خدمات تبلیغاتی به شبه‌رسانه­ ها ممنوع / مدیران روابط عمومی هر شش‌ماه‌ یک بار گزارش می دهند

  • کد خبر : 29878
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱:۳۹
با پیشنهاد روزنامه نگاران ضوابط ۷ گانه وزارت کار برای چگونگی همکاری با رسانه­ ها‌ و شرکت های تبلیغاتی اعلام شد؛ خدمات تبلیغاتی به شبه‌رسانه­ ها ممنوع / مدیران روابط عمومی هر شش‌ماه‌ یک بار گزارش می دهند

“احمد میدری” وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی چندی پیش به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دیدار با روزنامه نگاران موضوع چگونگی برخورد با “باج نیوزها” را مطرح کرد و از اهالی رسانه خواست پیشنهادهای اجرایی خود را برای تصمیم گیری های کلان در این حوزه مطرح کنند. خدمات تبلیغاتی به شبه‌رسانه­ ها ممنوع / مدیران […]

“احمد میدری” وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی چندی پیش به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دیدار با روزنامه نگاران موضوع چگونگی برخورد با “باج نیوزها” را مطرح کرد و از اهالی رسانه خواست پیشنهادهای اجرایی خود را برای تصمیم گیری های کلان در این حوزه مطرح کنند.
خدمات تبلیغاتی به شبه‌رسانه­ ها ممنوع / مدیران روابط عمومی هر شش‌ماه‌ یک بار گزارش می دهند

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی پس از گردآوری پیشنهادهای نشست مذکور و با موافقت وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به­ منظور برقراری انضباط مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات، پیشگیری از انتشار اخبار جعلی و ارتقاء شفافیت در ارتباطات رسانه‌ای، مؤسسات، سازمانها، صندوق ها، بانک­های وابسته و شرکت های تابعه مستقیم و غیرمستقیم که در این بخشنامه «سازمانهای وابسته» نامیده می­ شوند، مکلفند در موضوع همکاری با رسانه­ ها‌ و شرکتهای تبلیغاتی، مطابق با ضوابط هفت گانه ای که در ادامه می اید رفتار کنند.

1- هرگونه پرداخت (اعم از نقدی یا غیرنقدی) در رابطه با موضوعات خبری، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، انتشار مطالب، تبیین و فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌های مجاز صرفاً باید در موارد قانونی و براساس قراردادهای شفاف و مستند و واریز وجوه به حساب بانکی رسانه ذی ربط انجام شود. هرگونه پرداخت و هزینه­ کرد برای موضوعات مذکور و همکاری با رسانه­ ها باید با رعایت صرفه و صلاح و براساس اعتبارات مصوب مربوط در برنامه و بودجه سالانه سازمانهای وابسته باشد.

2- استفاده از خدمات تبلیغاتی، اطلاعاتی، بازاریابی و خبری شبه‌رسانه­ ها ممنوع بوده و ارائه هرگونه اطلاعات داخلی شرکت، مصاحبه یا انتشار مطالب در این صفحات مجاز نیست.

منظور از شبه‌رسانه عبارت است از هر صفحه خبری و اطلاع‌رسانی که‌ بدون اخذ پروانه از مراجع ذی ربط، فعالیت می‌کنند.

3- هر گونه پرداخت (اعم از نقدی یا غیرنقدی) و یا اعطاء هدیه به اشخاص حقیقی (انسان‌رسانه­) برای فعالیت در زمینه موضوعات این بخشنامه مطلقاً ممنوع است.

4- انتشار آگهی‌های مزایده، مناقصه، صورت جلسات مجامع، آگهی‌های ثبتی و قضایی، اعلام مفقودی مدارک و مستندات و سایر آگهی‌های قانونی از شمول این بخشنامه خارج و تابع ضوابط مربوط به خود است.

5- مدیران روابط عمومی سازمان های وابسته موظفند گزارش عملکرد خود را هر شش‌ماه‌ یکبار در سر فصل‌های مشخص به مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارتخانه ارائه کرده و آن مرکز موظف است پس از تجمیع گزارش عملکرد به اینجانب ارائه کند.

6- مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارتخانه و مراکز نظیر در سازمانهای وابسته موظفند در مورد پیامدهای همکاری با شبه‌رسانه‌ها، آموزش های لازم را در قالب کارگاه‌های آموزشی به مدیران ارائه دهند.

7- رؤسا و مدیران عامل سازمانهای وابسته (عالی­ترین مقام) و مرکز روابط عمومی و امور بین­ الملل وزارتخانه حسب مورد مسئول نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه خواهند بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=29878
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای با پیشنهاد روزنامه نگاران ضوابط ۷ گانه وزارت کار برای چگونگی همکاری با رسانه­ ها‌ و شرکت های تبلیغاتی اعلام شد؛ خدمات تبلیغاتی به شبه‌رسانه­ ها ممنوع / مدیران روابط عمومی هر شش‌ماه‌ یک بار گزارش می دهند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.