برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین در اداره امور شعب استان گیلان


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه که رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی ، رئیس اداره امور شعب استان ، معاون اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ، نمایندگان بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی استان، روسای شعب و واحدهای ستادی حضور داشتند؛

حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و دبیر پدافند غیر عامل بانک ملی ایران به عنوان مدرس بخش رسانه و پدافند غیر عامل، ضمن اشاره به تاریخچه نبرد‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران با دنیای استکبار در حوزه های مختلف و اقلیم‌های گوناگون، به عوامل جنگ شناختی و مولفه های جنگ ترکیبی پرداخت و افزود: بایدها و نبایدها در این نوع جنگ و میزان پرداختن به موضوعات باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری باشد و شناخت نقشه دشمن و حیله بعدی آن، اصلی‌ترین وظیفه هر ایرانی خواهان حفظ و تقویت استقلال کشور است.


در بخش دوم این همایش دکتر مصطفی حسینعلی‌بیگی معاون اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک ملی ایران، دیگر مدرس این کارگاه نیز به موضوع حکمرانی جمعیت و حکمرانی پول در جهان اشاره کرد وگفت: تاریخچه متوالی سلطه‌سازی به نفع صهیونیسم بین‌المللی، با حاکم کردن پول، تحمیل جنگ ارزی بر کشورهای آزادیخواه و کاهش ارزش پول ملی آنان مورد هدف گذاری شده است و این امر با نفوذ جاسوس‌ها و تحمیل معاهدات بین‌المللیِ یکسویه، صورت می گیرد و از سوی دیگر دسیسه‌ کشور سازی، تعداد آراء جهانی به نفع جامعه استکباری در سازمان ملل افزایش می‌یابد.


در ادامه این نشست احمدرضا رجبی رئیس اداره امور شعب استان نیز آگاهی به‌روز از موضوعات مرتبط و موثر بر حوزه امور بانکی را در شرایط جنگ اقتصادی پراهمیت برشمرد و گفت: همه کارکنان شبکه بانکی باید نسبت به توطئه های دشمن بینش کافی داشته باشند و در خنثی کردن این توطئه ها آگاهانه رفتار کنند.
در پایان صابری با همکاران حوزه حراست و واحد حفاظت فیزیکی و فنی استان گیلان دیدار و گفت و گو و از حسن انجام وظیفه آنان در امور محوله تقدیر کرد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.