بسیج پرچمدار فرهنگ مقاومت به سمت قله‌های پیروزی است

به گزارش خبرنگار اقتصاد جوان به نقل از ایرنا ،سردار غلامرضا سلیمانی روز شنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای سازمان بسیج مستضعفان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب افزود: آثار و برکات تصمیم امام برای تاسیس بسیج در دوران دفاع مقدس به خوبی با شکست دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن حضور فرزندان مردم در عرصه های مختلف مشخص شد.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس با حضور فرزندان این سرزمین و پاسخ به دعوت امام راحل حماسه ای رقم خورد که علاوه بر شکست استکبار جهانی، دشمن متجاوز نیز از دستیابی به اهداف ترسیمی خود ناکام ماند.

سلیمانی اظهار داشت: کشورهای مرتجع منطقه منابع مالی چنین جنگی را تامین کرده بودند اما حضور مردم در قالب بسیج باعث شد این چالش به یک فرصت بزرگ تبدیل و از درون آن مکتب انقلابی و گفتمان مقاومت خلق شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: از درون دفاع مقدس و گفتمان مقاومت، جبهه مقاومت شکل گرفت و طلیعه دار و پرچم دار بسیج جهان اسلام شد و امروز بنیان بسیج جهان اسلام یعنی جبهه مقاومت یک جبهه شناخته شده و محکمی است.

وی ادامه داد: امام راحل در خصوص لزوم مقابله با رژیم غاصب اسرائیل فرمود که این غده سرطانی باید از صحنه روزگار حذف شود؛ امروز این رژیم در حال دست و پا زدن درون دیوارهای بتنی است که به دور شهرها و شهرک های خود درون سرزمین مسلمانان ایجاد کرده است.

سلیمانی گفت: امروز این رژیم با این سوال مواجه است که آیا دوره هشتاد سالگی قدرت خود را خواهد دید یا دچار فروپاشی خواهد شد؟ رهبر معظم اتقلاب فرمود که در ۲۵ سال آینده شاهد رژیمی به نام اسرائیل نخواهیم بود و امروز شاهد فروپاشی تدریجی این رژیم کودک کش هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه امروز گفتمان اسلام در حال ترویج و گسترش است، اعلام کرد: در آن سوی جبهه آمریکا، و اروپایی ها و این رژیم کودک کش هیچ گفتمانی وجود ندارد گفتمانی که مورد استقبال مردم جهان قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در یک طرف جبهه غرب با داشتن قدرت مادی، روحیه وحشی گری و استثمار و اشغالگری و با وجود همه شعارهای پر هیاهویی که مطرح می کند، مساله ای برای عرضه کردن به جوانان ندارد، آنها بر پایه ریا و تزویر کار می کنند، اما در جهان اسلام گفتمان رهایی بخش اسلام شکل گرفته و جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که پرچم دار چنین گفتمانی باشد.

وی یادآور شد: ملت ایران با تمسک به فرهنگ پایداری به رهبری رهبر معظم در مقابل شدیدترین فشارهای نظام سلطه ایستاد و موفق شد و هفته بسیج امسال شاهد پیروزی های تفکر بسیجی در اقصی نقاط جهان هستیم.

سلیمانی اظهار داشت: فرهنگ انقلاب اسلامی انتشار یافته و به سنت الهی، نظام سلطه نمی تواند جلوی این رشد و پیشرفت را بگیرد که اگر می توانست طی این چهار دهه انجام می داد.

رئیس بسیج مستضعفان: بسیج پرچمدار فرهنگ مقاومت به سمت قله‌های پیروزی است

برکات حضور بسیج در تمامی عرصه ها قابل مشاهده است

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز در این مراسم گفت: امروز بسبج نیروی توانمندی است که هیچ عرصه ای وجود ندارد که در آن حضور نیافته و فعالیت نکرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک این کلام امام راحل برای راه اندازی نهاد بسیج، از الطاف خفیه الهی بود، این صحنه و عرصه ای که دشمن تلاش کرد تا طی روزهای گذشته به وجود بیاورد، با همت، اراده و نپیوستن مردم به اغتشاشگران شکستن خورد.

ذوالقدر ادامه داد: این بازو و اندیشه بسیج بود که چنین موفقیتی را رقم زد، این شجره طیبه که امام بنیانگذار آن بود امروز پاسدار انقلاب و هیچ صحنه ای هم برایش تغییر نکرده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران یادآور شد: امروز همین بسیجیان بدون آنکه وظیفه ای داشته باشند پای انقلاب هستند، مجروح می شوند اما صدمه نمی زنند، شهید می شوند اما کسی را نمی کشند و از کلام دشمنان می توان فهمید که به اضمحلال رسیده اند و این وضعیت نیز با صبر بردباری و عمل به هنگام بسیج برچیده خواهد شد.

این مراسم تجدید میثاق به مناسبت آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج آذر برگزار شد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.