بیانیه وزارت آموزش و پرورش در محکوميت جنایت تروریستی شاه چراغ

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بای ذنب قتلت

بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی‏‎ ‎‏شب، متفکران ما را می‌کشید. امام خمینی(ره)

حادثه تروریستی شامگاه ۲۲مرداد ماه در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم علیه السلام و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز، باردیگر موجی از تاثر و اندوه را در سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

هدف قرار دادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی‌گناه، کار ددمنشانه ناجوانمردانه و سفاکانی است که شناختی از اسلام و انسانیت ندارند.

جامعه فرهنگیان در این حادثه دردناک، عزادار و همدرد مردم شریف و نجیب استان فارس هستند وضمن اعلام همدردي و تسليت به خانواده‌های داغدار، انزجار خود را از اين اعمال وحشيانه و غیرانسانیِ گروهک‌های جنایتکار و تروریست اعلام مي‌دارد.

بدون تردید پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع این حادثه و بدخواهی‌های دشمنان این مرزو بوم، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی بر آموزه‌های مکتب قیام حسین بن علی علیه السلام است.

از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان، رحمت واسعه برای شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه دلخراش مسألت می‌کنیم و توفیق روزافزون و اقتدار ایران اسلامی را خواستاریم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.