بیمه پاسارگاد؛ برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان

بیمه پاسارگاد به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور با دارا بودن قریب به ۸ میلیون بیمه گذار به اعتبار آرای مردمی در رشته های بیمه زندگی و سرمایه گذاری، بیمه ثالث و بدنه خودرو و بیمه سلامت به عنوان برند محبوب انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به  نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ یازدهمین دوره جشنواره “برند محبوب” مصرف کنندگان از ابتدای خرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۵۰۰ برند معتبر در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات برگزار شد. جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است و بیمه پاسارگاد موفق شد در این جشنواره با کسب رتبه دوم به عنوان برند محبوب با آرای مردمی در گروه شرکت های بیمه گر انتخاب شود.

بیمه پاسارگاد همواره در تلاش است تا در راستای ارائه خدمات و عمل به تعهدات خود پیشرو بوده و به بیمه گذاران وذینفعان بهترین خدمات را ارائه دهد، اقدامی که منجر شد تا با آرای مردمی به عنوان برند محبوب در رشته های زندگی و سرمایه گذاری ، سلامت و بیمه ثالث و بدنه خودرو انتخاب شود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.