در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با مدیرعامل بانک ملی ایران، بر استمرار و گسترش همکاریها و توسعه خدمات غیرحضوری و دیجیتال به زائران تأکید شد. همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران از برنامهریزی برای ارائه تسهیلات جدید به عمرهگذاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا بیات، رئیس سازمان حج و زیارت ضمن ابراز تشکر از تلاشها و خدمات بانک ملی ایران در ایام حج تمتع امسال، با مدیرعامل این بانک و هیات همراه دیدار و گفتوگو کرد و درباره ادامه همکاریهای دوجانبه در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.
بیات با اشاره به پیشینه مطلوب همکاری بین سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران، بیان کرد: بانک ملی همواره نقش مؤثری در ارائه خدمات به زائران داشته و زیرساختهای لازم را برای توسعه و تنوعبخشی به خدمات آنلاین سازمان حج و زیارت فراهم کرده است. وی سامانه “سماح” را به عنوان یکی از نمونههای موفق این همکاریها در حوزه خدمات غیرحضوری معرفی کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: امکانات فنی بانک ملی ایران بسیار قابل توجه است و بخش مهمی از خدمات سازمان از طریق این زیرساختها ارائه میشود.
در ادامه این نشست، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با ابراز رضایت از همکاریهای صورتگرفته، اعلام کرد: بانک ملی ایران با توسعه خدمات متنوع دیجیتال و استفاده از ظرفیتهای شرکت سداد، تلاش میکند بستری مطلوب برای رفاه زائران و سازمان حج و زیارت فراهم کند و این همکاریها تداوم خواهد داشت.
وی همچنین از برنامهریزی بانک ملی ایران جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان سفر عمره خبر داد و افزود: بانک ملی ایران با اتکا به اعتماد مشتریان و توان عملیاتی خود، خدمات جدیدی را در این حوزه ارائه خواهد کرد و جزئیات آن پس از بررسی و امکانسنجی به اطلاع خواهد رسید.