• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8430 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها بزرگ‌ترین پالایشگر هند واردات نفت روسیه را دوباره آغاز کرد پایان فقر شدید در جهان با ۳۱۸ میلیارد دلار؛ هزینه‌ای کمتر از ۰.۳ درصد اقتصاد جهانی

0

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس های فناوری اطلاعات بانک

  • کد خبر : 28120
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۲
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس های فناوری اطلاعات بانک

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در بازدید از زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک که محمد نجف زاده عضو هیات مدیره و حمیدرضا مختاریان عضوهیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و دیگر مدیران بانک ملی ایران نیز حضور داشتند بر لزوم پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات […]

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در بازدید از زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک که محمد نجف زاده عضو هیات مدیره و حمیدرضا مختاریان عضوهیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و دیگر مدیران بانک ملی ایران نیز حضور داشتند بر لزوم پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در همه ایام سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این بازدید ضمن عرض خداقوت به همکاران بخش های مختلف فناوری اطلاعات بانک، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به مشتریان و احاد جامعه را خواستار شد.

وی با بیان این نکته که میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با اهمیت است، گفت: ارتقا و تقویت زیرساخت‌ها، تسریع فرآیندها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

نجارزاده همچنین در ادامه نیز روند تکمیل و توسعه زیر ساخت های بانک را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید محمد نجف زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که در ماه های پیش رو با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای فناوری اطلاعات بانک، سبد محصولات دیجیتال بانک توسعه یابد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=28120
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس های فناوری اطلاعات بانک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.