• امروز : شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۴
کل 8434 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان تای‌کیک‌بوکسینگ استان هرمزگان در بندرعباس رزمایش «یلدای فاطمی» در بنیاد آبشار عاطفه‌ها؛ اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نوعروسان و مهرجویان تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا

0

تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

  • کد خبر : 28771
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۴ - ۲۰:۲۳
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

 دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیات مدیره بانک سپه، آخرین اقدامات انجام‌شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک سپه دکتر پرتوافکنان با اشاره به جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عنوان کرد: از ابتدای این درگیری‌ها تاکنون، با تلاش شبانه‌روزی […]

 دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیات مدیره بانک سپه، آخرین اقدامات انجام‌شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک سپه دکتر پرتوافکنان با اشاره به جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عنوان کرد: از ابتدای این درگیری‌ها تاکنون، با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان بانک سپه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیت‌های بانک به وضعیت پایدار رسیده است.

وی با بیان اینکه خدمات مبتنی بر سپرده و کارت از جمله گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارت‌ها، ساتنا، پایا و نیز صدور کارت‌های هدیه و بن کارت سازمان‌ها اکنون قابل انجام است، افزود: خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه نیز طبق وعده قبلی از سر گرفته شده است.

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه به اقدامات دیگری نظیر وکالتی شدن حساب‌های مشتریان برای ثبت‌نام خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، و پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده اشاره کرد و آن‌ها را بخشی از تلاش‌های انجام‌شده برای تداوم خدمات بانک دانست.

دکتر پرتوافکنان همچنین با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات آنلاین بانک سپه، گفت: روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار ورود موفق به سامانه اینترنت بانک و همراه بانک سپه ثبت می‌شود و از مشتریان خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه‌های اینترنتی دریافت کنند.

وی با اعلام فعال بودن ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه بانک سپه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین وضعیت است.

در پایان، عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش از تمامی مشتریان بابت مشکلات پیش‌آمده، ابراز امیدواری کرد با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه‌ها، بانک سپه همچنان مطلوب‌تر و قوی‌تر از گذشته در خدمت هم‌میهنان عزیز باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=28771
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.