تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

 دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیات مدیره بانک سپه، آخرین اقدامات انجام‌شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک سپه دکتر پرتوافکنان با اشاره به جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عنوان کرد: از ابتدای این درگیری‌ها تاکنون، با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان بانک سپه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیت‌های بانک به وضعیت پایدار رسیده است.

وی با بیان اینکه خدمات مبتنی بر سپرده و کارت از جمله گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارت‌ها، ساتنا، پایا و نیز صدور کارت‌های هدیه و بن کارت سازمان‌ها اکنون قابل انجام است، افزود: خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه نیز طبق وعده قبلی از سر گرفته شده است.

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه به اقدامات دیگری نظیر وکالتی شدن حساب‌های مشتریان برای ثبت‌نام خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، و پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده اشاره کرد و آن‌ها را بخشی از تلاش‌های انجام‌شده برای تداوم خدمات بانک دانست.

دکتر پرتوافکنان همچنین با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات آنلاین بانک سپه، گفت: روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار ورود موفق به سامانه اینترنت بانک و همراه بانک سپه ثبت می‌شود و از مشتریان خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه‌های اینترنتی دریافت کنند.

وی با اعلام فعال بودن ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه بانک سپه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین وضعیت است.

در پایان، عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش از تمامی مشتریان بابت مشکلات پیش‌آمده، ابراز امیدواری کرد با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه‌ها، بانک سپه همچنان مطلوب‌تر و قوی‌تر از گذشته در خدمت هم‌میهنان عزیز باشد.

خبرهای اخیر

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.