جایگاه نخست «جی‌پلاس» در پر فروش‌ترین‌های دیجی‌کالا

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز  به نقل از روابط عمومی گلدیران، آمارهای منتشر شده در گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا به عنوان پرمخاطب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور نشان می‌دهد «جی‌پلاس» توانسته عنوان نخست پر فروش‌ترین برند‌ ایرانی را در میان برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی کسب کند.

بر اساس اطلاعات گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا، در گروه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی برقی، برند «جی‌پلاس» عنوان نخست بخش فروش ریالی را در میان تمامی برند‌های ایرانی  لوازم خانگی به‌دست آورده است که نشان از اعتماد خریداران نسبت به این برند است؛ اما نکته مهم‌تر قرار گرفتن جی‌پلاس در رتبه نخست پر فروش‌ترین برند ایرانی در سال ۱۴۰۲ در میان تمامی لوازم و اقلام فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است که نشان از دستاورد بزرگ و ارزشمند یک برند ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی است.

کسب این جایگاه توسط جی‌پلاس در بازار رقابتی لوازم خانگی با حضور شمار زیادی از برندهای ایرانی، نشان از موفقیت گلدیران در جلب اعتماد مصرف‌کنندگان محترم و ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان دارد.

لازم به ذکر است برند گلدیران و جی پلاس در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان سال ۱۴۰۳، طی مراسم معرفی برندهای محبوب ایرانی که با استقبال گسترده مردم در تاریخ ۲۸مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد؛ موفق به کسب ۴ تندیس زرین در حوزه خدمات و محصولات شده‌اند.

گروه گلدیران که سابقه همکاری و فعالیت با برندهای بین‌المللی را برای سال‌های بسیاری در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر توانسته به همت متخصصین ایرانی و بومی‌سازی دانش صنعت لوازم خانگی، محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسبت را برای خانواده‌های ایرانی به ارمغان بیاورد که یکی از نمودهای آن ایستادن در جایگاه نخست پر فروش‌ترین برندهای ایرانی در پرمخاطب‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور بوده است.

موفقیت جی‌پلاس در جلب اعتماد مخاطبین فروش آنلاین در بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران در سال ۱۴۰۱ نیز تکرار شده بود و جی‌پلاس موفق به کسب رتبه نخست فروش در گروه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی برقی در میان برند‌های ایرانی شده بود.

گلدیران با بهره‌گیری از تجربه سال‌ها فعالیت در صنعت لوازم خانگی و همکاری با برترین برندهای جهانی این صنعت و استفاده از فناوری‌های نوین، محصولاتی را تولید می‌کند که آرامش و آسایش را برای میلیون‌ها خانواده‌های ایرانی به ارمغان‌ آورده و در کنار این موارد با بهره‌گیری از یکی از بهترین سرویس‌های پشتیبانی و خدمات پس از فروش صنعت لوازم خانگی در ایران با بیش از سه دهه تجربه و دارا بودن بیمه لوازم خانگی دغدغه‌های خریداران را از خرید محصولات جی‌پلاس راحت می‌کند.

حاصل تلاش نیروهای متخصص در طراحی و تولید محصولات، استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های جهانی، بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین قطعات، نظارت دقیق در خطوط تولید، بررسی کیفیت محصولات تولید شده به صورت مستمر، به کار بردن سال‌ها تجربه فعالیت در صنعت لوازم خانگی و در نهایت قیمت مناسبت و رقابتی برای رفاه حال مصرف‌کنندگان، محصولاتی را از برند جی‌پلاس شامل تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولر گازی و …  به خانه خانواده‌های ایرانی می‌آورد تا آرامش خاطر را برای آنها فراهم بیاورد.

وبسایت گلدیران: www.goldiran.ir

مشروح گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا در لینک زیر قابل مشاهده است:

https://about.digikala.com/reports/digikala1401

 

  • منبع خبر : روابط عمومی گلدیران

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.