جذب شایسته ترین و بهترین نیروها در آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، هاشمی‌نکو در جلسه توجیهی ارزیابان تخصصی فرایند مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال روزآمد کردن و کارآمدسازی رویه‌های گذشته است و آموزش و پرورش باید بهترین و شایسته‌ترین نیروها را جذب کند.

وی افزود: سیاست اصلی حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت کشور عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در همه ابعاد و حوزه‌های آن، ارتقاء معیشت فرهنگیان، گزینش معلمان توانمند، کارآمد و شایسته، تحول در برنامه درسی و بسیاری از مولفه‌های دیگر است که با جدیت به دنبال تحقق آن هستیم.

هاشمی نکو بیان کرد: تغییر و تحول باید رو به جلو و با ترسیم افقی روشن اتفاق افتد؛ کما اینکه در همه مراحل کار با هدف همفکری هرچه بیشتر و بهره‌گیری از ایده‌ها و تجارب همکاران عزیز، پذیرای نقد سازنده آنان نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: اولین سالی ست که جذب معلمان تخصصی می‌شود؛ فرآیند مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی به شیوه جدید یک ابر پروژه است که شما خوبان مسئولیت آن را پذیرفته‌اید و یقیناً با نگاه بلند و دقت نظر شما منتج به نتایج پیش بینی شده خواهد شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همه ما تلاش می‌کنیم این شیوه که اولین بار است اجرا می‌شود به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد و در پایان آسیب‌ها و فواید آن نیز احصا گردد.

 وی در پایان بر مطالعه دقیق دستورالعمل و شیوه‌نامه ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش با هدف تسهیل فرایند و دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده تاکید کرد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.