حمید نصرت پور ،نویسنده کارگردان ،وبازیگر موفق تئاتر وتلوزیون

حمید نصرت پور، هنرمندی که بیشتر او را با کارهای کوتاه و ایده های جذاب،مبهم و رازآمیزی ، که اغلب دغدغه اش درد امروز جامعه است می شناسیم.
این هنرمند خلاق، چند سالی است، تفکرات خود را نوشته وپس از ساخت در شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می گردد. و این بار نیز در نوروز ۱۴۰۳ کار جدیدی به اسم رارا ساخت ودر شبکه پنج صداوسیما وسایر شبکه های دیگرتلوزیونی پخش گردید.که عوامل آن عبارت است از
را را ..تهیه کننده، مهرداد احمدی
نویسند و کارگردان : حمید نصرت پور
مشاوره کارگردان : فرشاد محمدی
آهنگساز: هادی اردشیری
مدیرفیلمبرداری : حسین سلامت
و بازیگرانی، همچون، مریم روزبهانی،
حمید نصرت پور
دیانا دهقانی و پارمیدا شهریور، حضور دارند.

از فعالیتهای مهم دیگر حمید نصرت پور،آموزش درست وصحیح بازیگری وفن بیان در تئاتر است وهمچنین کشف دانش آموزان علاقمند به بازیگری است که پس ازاتمام آموزش نیز برای بالابردن انگیزه بیشترهنر جویان خود از آنان در فیلم های کوتاه دعوت به کار می شود چرا که نصرت پور معتقد است در فیلم کوتاه قطعا هنرجویان می توانند باکلامی صریح سخن خود را به مخاطب بگویند .


شایان ذکر است این دومین ساخته مشترک مهرداد احمدی،و حمید نصرت پور است، این دو هنرمند درچند ین سال متوالی جشنواره لیدوما(گردهمایی قوم لر) به عنوان سردبیر و مجری مسئولیت داشته اند


حمید نصرت پور، تحصیل کرده،هنرهای نمایشی،مدرس تئاتر و خلاقیت کودک و نوجوان و مدیرتولید و مدیر صحنه برنامه‌های تلویزیونی در صداوسیما مشغول به کار هستند.
به امید موفقیت این هنرمندان عزیز.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.