خاطره ای از ایپاس در سال 2019

نمایشگاه «IPAS 2019» رکورد زد

رضا اصغریان مدیرعامل ناجی پاس در گفتگو با خبرنگاران گفت : درنمایشگاه IPAS2019  ایپاس ۳۱۲ شرکت در ۳۲۰ غرفه حضور داشتند و ۵ هزار محصول از ۱۵۵ برند و ۲۳ کشور به معرض نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، رضا اصغریان در مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و لوازم پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس2019) گفت: این نمایشگاه با امکانات موجود مطابق انتظارات ما برگزار شد.

    او گفت: همکارانم برای برپایی این این نمایشگاه ده ماه فعالیت کردند تا نمایشگاه به خوبی برگزار شود.

    اصغریان تصریح کرد: در این دوره ۳۱۲ شرکت در ۳۲۰ غرفه حضور داشتند و ۵ هزار محصول از ۱۵۵ برند و ۲۳ کشور به معرض نمایش درآمد.

    وی با بیان اینکه رکورد ۴۵ هزار نفر بازدیدکننده از نمایشگاه  به ثبت رسید، افزود: اجزای این نمایشگاه شامل ۳۲ درصد بخش‌های حفاظتی و امنیتی، ۲۰ درصد اتفاء حریق تشکیل شده بود، ۱۴ درصد متعلق به حوزه‌ای تی بود و دیگر حوزه‌ها نیز در این نمایشگاه فعالیت کردند.

    مدیرعامل ناجی پاس گفت: در نظر داریم تا در سال‌های بعد به نسبت به عملکرد خود اقدامات بهتر و بیشتری انجام دهیم تا نظرات بازدیدکنندگان را نسبت به نمایشگاه ایپاس جلب کنیم.

    اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

    اطلاعات تماس

    تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.