خبر خوش برای بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش اقتصاد جوان نیوز، در جلسه‌ای مشترک با وزیر دفاع، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، چندی پیش اعلام کرد که حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح دو برابر شده و متناسب‌سازی حقوق آنان به زودی اجرا خواهد شد. این اقدام در راستای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و افزایش رضایت آنان صورت گرفته است.

مدیران۲

رضایی در این جلسه تأکید کرد که حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح تا ۹۰ درصد حقوق شاغلان افزایش یافته و این افزایش در سال ۱۴۰۳ به دو برابر خواهد رسید. وی همچنین افزود که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به منظور ایجاد عدالت و برابری در پرداخت‌ها اجرا خواهد شد.

این خبر برای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده های آنان  خوشحال‌کننده خواهد بود و اجرای این طرح‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان و افزایش رضایت آنان از خدمات دولتی منجر شود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.