دختری که به یک افسانه جاودان تبدیل شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، فیلم «میجان و قصه کهربا» به تهیه کنندگی و کارگردانی کمال مقدم در اکران خصوصی «میجان و قصه کهربا» در مقام کارگردان توضیحات مختصری درباره این فیلم داد.

مقدم درباره این اثر گفت: فیلم نوشته مجید حاتمی است و در سایه‌های جنگل ممنوعه، جایی که خورشید با نور به آرامی برگ‌ها را نوازش می‌کند، میجان، به دنبال آرزوی تی تی سایه‌ها و نورها را دنبال می‌کند تا راز کهربا رنگین کمان را در میان معماهای جنگل کشف کند و بعد از آن داستان‌ میجان از یک دختر ساده به یک افسانه‌‌ای جاودان تبدیل شده که همه را به دنبال رویاهایشان می‌کشاند.

کمال مقدم کارگردان فیلم «میجان و قصه کهربا» گفت : در واقع هدف از تولید این فیلم این بود که بگوییم دوستی، همکاری و همدلی در جامعه ایرانی هنوز رواج دارد و از شاخصه‌های ما ایرانی‌ها است.

مقدم درباره داستان این فیلم گفت : در سایه‌های جنگل ممنوعه دختری به نام میجان، به دنبال آرزوی تی تی، سایه‌ها و نورها را دنبال می‌کند تا راز کهربا را در میان معماهای جنگل کشف کند. پس از آن اتفاق میجان از یک دختر ساده به یک افسانه‌ جاودان تبدیل می‌شود که همه آدم‌ها را به دنبال رویاهای‌شان می‌کشاند.

کاظم نوربخش، محمدرضا شیرخانلو، یوسف صادقی، علیرضا رضایی، مهسا تاجیک، الهه قاید امینی، علی مرزبان، رویا رضازاده، ابوالفضل مرزبان، مهدیس پریش، امیرمحمد شیرخانلو، ابوالفضل عبدلحسینی و عرفانه مددی بازیگران این اثر هستند.

عوامل «میجان و قصه کهربا» عبارتند از مجید حاتمی: نویسنده، ریحانه بوالحسنی و رمضانعلی خاکی جوان: جانشین تهیه، مهدی افشار: مدیر فیلمبرداری، وحید سلطانی: صدابردار، بابک شعاعی: طراح گریم، محمد نوری: طراح صحنه و لباس، سجاد رعیت: سرپرست گروه کارگردانی، پروین مقدم: مدیر برنامه‌ریزی و موسسه فیلمسازی مشتاقان: مجری طرح.

 

فیلم را در لینک زیر ببینید

آپارات : https://www.aparat.com/v/vus5i3w

یوتیوپ : https://youtu.be/lCxyG0UElcs

تلگرام : https://t.me/eghtesadejavan_ir/1343

اینستاگرام : https://www.instagram.com/reel/C8nHs4gI4yN/?igsh=MWV0Y2ZveWE5cG8xcA==

 

 

 

 

 

 

 

 

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.