درتمام موضوعات و تصمیمات کلان باید گوش به فرمان رهبر باشیم

سردار محمد رضا حبیب زاده گفت: همانگونه که مستحضر هستید مقام معظم رهبری هر ساله در شروع ایام نوروز و سال جدید نامی را برای کشور عزیزمان ایران تعیین می‌کردند، همه مسئولین دستگاه‌های دولتی و خصوصی که نوعی وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند، در جهاد باید به صورت همه گونه و همه گیر در کنار مردم حضور داشته باشند.

وی افزود: نمونه‌ای از جهاد، جهاد اقتصادی است که مقام معظم رهبری در سخنانشان به آن اشارات فراوانی داشتند.

ما اگر در تمام مسائل اقتصادی کلان کشور گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم می‌توانیم تمام مسائل و معضلات اقتصادی کشور را به خوبی حل و فصل نماییم.

به طور مثال در برخی از حوادث طبیعی که کشور دچار آن می‌گردد مانند سیل زلزله تمامی نیروهای مسلح و بسیج مردمی درهمه صحنه‌ها در کنار مردم عزیزمان حضور دارند.

این حضور به صورت خودجوش است و باید در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی و … جهاد عملی را پیاده سازی کرد.

به طور مثال در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس تمامی اقشار جامعه در کنار یکدیگر حضور داشته و با یاری یکدیگر به پیروزی حق علیه باطل رسیدند.

ما باید به جوانان فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت غیر مستقیم آموزش دهیم، کشورهای غربی با بودجه‌های کلان قصد دارند برنامه‌های فرهنگ زیادی را به جوانان ما بیاموزند!

در اینجا باید اشاره کنم به دستگاه‌های کلان کشوری مانند وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد که با توجه انجام فعالیت‌های فرهنگی وظیفه ذاتی آنان است که بستر خوبی را برای جوانان فراهم نمایند.

مساجد خانه و عبادتگاه مسلمین است و فرهنگ اسلام و دین را باید به درستی مطالعه و پیاده کرد.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.