رفتارِ معلمانه خانمِ معلم، بالاتر از ابرها

به گزارش خبر گزاری اقتصاد جوان : روایت امروز، روایت خانم معلم بازنشسته ای است که همچون پرستار بر بالین کودکی ۲ ماهه حاضر می شود و کودک بی تاب را آرام می کند.

قصه معلمانه ما از داخل هواپیمای پروازِ تهران به شیراز آغاز می‌شود.

کودکِ ۲ ماهه از اول حضور در هواپیما، بی‌تابی می‌کند و با تلاش‌های مادر طفل، کادر پرواز و برخی مسافران، گریه بی‌امانش قطع نمی‌شود.

در بین مسافران خانمی از صندلیش بلند شده، به همراه مادر کودک به انتهای هواپیما می‌رود و تا انتهای پرواز کودک را آرام می‌کند .

پرستاری خانم و اینکه در طول سفر در خدمت کودک و مادر جوانش بود و طفل را آرام کرد، مورد تقدیر سایر مسافران و کادر پرواز قرار می‌گیرد.

معلم گرامی و گرانقدرمان خانم زهره کهنسال، معلم بازنشسته شهرستان فسا، همان پرستار و آرام کننده کودک در طول پرواز بوده است.

پیگیری‌ها از استان فارس، نشان می‌دهد که این معلم عزیز بازنشسته، در طول خدمت خود منشا خدمات بسیار به کودکان و نوجوانان بوده است.

از این رفتار معلمانه او وزارت آموزش و پرورش به رسم ادب قدرشناسی و تقدیر کرده است

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.