درخشش گروه انرژی پاسارگاد در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با کسب ۸ عنوان برتر

مدیریت ارتباطات، برند و مسئولیت اجتماعی گروه انرژی پاسارگاد با عملکردی چشمگیر در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، موفق به کسب رتبه‌های برتر در ۸ بخش از ۱۱ بخش اصلی و دریافت دیپلم افتخار این رویداد معتبر ملی شد.

در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با هدف ارتقای کیفیت تولیدات انتشاراتی، ترویج نوآوری و شناسایی نخبگان این حوزه برگزار شد، گروه انرژی پاسارگاد یکی از موفق‌ترین شرکت‌کنندگان این دوره بود.

بر اساس اعلام هیئت داوران، مدیریت ارتباطات، برند و مسئولیت اجتماعی گروه انرژی پاسارگاد با کسب رتبه‌های برتر در ۸ بخش از ۱۱ بخش اصلی جشنواره، توانست دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کند.

در این رقابت ملی، آثار این گروه در پنج بخش پوستر، کلیپ، عکس، کتاب و بخش ویژه موفق به کسب رتبه اول شدند؛ همچنین در بخش رسانه‌های اجتماعی رتبه دوم و در دو بخش داستان‌سرایی و وب‌سایت رتبه سوم را به دست آوردند.

این جشنواره هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود و هدف آن ارتقای سطح حرفه‌ای فعالان حوزه ارتباطات سازمانی است. در بخش جنبی مراسم امسال، برخی از آثار تصویری و تولیدات رسانه‌ای گروه انرژی پاسارگاد نیز به عنوان آثار منتخب روی پرده رفت و مورد تقدیر قرار گرفت.

عملکرد درخشان گروه انرژی پاسارگاد در این جشنواره، نشان‌دهنده‌ی رویکرد حرفه‌ای این مجموعه در توسعه ارتباطات مؤثر، تقویت برند سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکتی است.

خبرهای اخیر

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.