مدیریت ارتباطات، برند و مسئولیت اجتماعی گروه انرژی پاسارگاد با عملکردی چشمگیر در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، موفق به کسب رتبههای برتر در ۸ بخش از ۱۱ بخش اصلی و دریافت دیپلم افتخار این رویداد معتبر ملی شد.

در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با هدف ارتقای کیفیت تولیدات انتشاراتی، ترویج نوآوری و شناسایی نخبگان این حوزه برگزار شد، گروه انرژی پاسارگاد یکی از موفقترین شرکتکنندگان این دوره بود.
بر اساس اعلام هیئت داوران، مدیریت ارتباطات، برند و مسئولیت اجتماعی گروه انرژی پاسارگاد با کسب رتبههای برتر در ۸ بخش از ۱۱ بخش اصلی جشنواره، توانست دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کند.
در این رقابت ملی، آثار این گروه در پنج بخش پوستر، کلیپ، عکس، کتاب و بخش ویژه موفق به کسب رتبه اول شدند؛ همچنین در بخش رسانههای اجتماعی رتبه دوم و در دو بخش داستانسرایی و وبسایت رتبه سوم را به دست آوردند.
این جشنواره هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و کارگزار روابط عمومی برگزار میشود و هدف آن ارتقای سطح حرفهای فعالان حوزه ارتباطات سازمانی است. در بخش جنبی مراسم امسال، برخی از آثار تصویری و تولیدات رسانهای گروه انرژی پاسارگاد نیز به عنوان آثار منتخب روی پرده رفت و مورد تقدیر قرار گرفت.
عملکرد درخشان گروه انرژی پاسارگاد در این جشنواره، نشاندهندهی رویکرد حرفهای این مجموعه در توسعه ارتباطات مؤثر، تقویت برند سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکتی است.